Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 187

U PESO modelu, ‘E’ dolazi na kraju

0

U jednoj od prethodnih objava agencija Kliping Beograd bavila se PESO medijskim planskim okvirom. Iako su tad suštinski zaokružili priču, sada će se dodatno osvrnuti na redosled slova iz skraćenice jer je itekako važan za uspeh u primeni navedenog okvira.

EBY otvoreno o rebrendingu Victoria’s Secret!

0

SVET – Brend Victoria’s Secret nedavno je objavio svoj najnoviji rebrending, koji je „anđele“ zamenio „raznovrsnim“ ženama, poznatim aktiviskinjama i modelima, uključujući i fudbalsku zvezdu Megan Rapinoe, Adut Akech koja je izbeglica iz Južnog Sudana i Valentinu Sampaio koja je transrodni model.

Nesvakidašnja kampanja za nesvakidašnju čokoladu!

0

REGION _ Atlantic Grupa po prvi put je na tržište lansirala svoj sopstveni brend čokolade – Jimmy Fantastic. U tome im je pomogla agencija Spellcaster, koja je nakon više od godinu dana saradnje i pripreme, zajedno sa timom iz Atlantica, lansirala nesvakidašnju kampanju za nesvakidašnju čokoladu.

Anđelko Trpković novi predsednik IAA Srbija!

0

Redovna izborna skupština srpskog ogranka IAA održana je 30. juna u online formatu. Članovi su, između ostalog, glasali za organe koji će rukovoditi Asocijacijom u naredne dve godine. Za predsednika IAA izabran je Anđelko Trpković, Managing Director, Publicis Groupe.

Prvo igralište na svetu koje pročišćava vazduh dok se deca igraju

0

SVET – Agencija Saatchi&Saatchi London i GSK kreirali su koncept AirBubble, prvo igralište za pročišćavanje vazduha na svetu. U tome im je pomogao i ecoLogisStudio, agencija za inovacije u dizajnu koja je specijalizovana za „prirodna“ rešenja, odnosno pretvara ideje u stvarnost.

#AdTalk​ sa Miroslavom Maslovarićem (T&T Brand Factory)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Imenovan žiri za dodelu nagrada #kaktus2021!

0

Konkurs za 7. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2021 otvoren je do 20. septembra. Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Treniraj advertajzing!

0

DNA Communications poziva studente završnih godina fakulteta da se prijave za letnju advertajzing obuku. Iako su temperature visoke, i dalje možeš aktivno da treniraš. Tokom tri nedelje, upoznaj se sa agencijskim radom i sektorima i otkrij svoje talente sa našim iskusnim trenerima advertajzinga.

Najbolje Cannes Lions 2021 kampanje (II deo)

SVET – Cannes Lions 2021 je završen, a za vas izdvajamo kampanje nagrađene Grand Prix priznanjima. Koja kampanja je vaš favorit?

Najbolje Cannes Lions 2021 kampanje (I deo)

SVET – Završen je najprestižniji festival kreativnosti na svetu Cannes Lions. Poznati su i dobitnici nagrada. Za naše čitaoce izdvajamo kampanje nagrađene Grand Prix priznanjima. Koja kampanja je vaš favorit?