REGION – Prelepe žene koje spremaju savršena jela i poslovni muškarci u odelima i automobilima, vrlo često su deo oglašivačkih i filmskih priča. Ipak, rodni stereotipi i predrasude mogu se rušiti na zabavan i jednostavan način, pokazala je kampanja ‘Posebno za tebe’, koju je kreirala agencija Aquarius za kompaniju m:tel.
„Želja klijenta bila je da prikažemo komunikaciju kao univerzalnu potrebu, ali i nešto u čemu svako od nas ipak ima specifične navike i želje, te da ponudimo rešenje kroz uslugu personalizovanih paketa interneta i minuta za mobilnu telefoniju pod nazivom ‘Posebno za tebe’. Razmišljajući o zanimljivim ljudima sa drugačijim odabirima, kreirali smo kampanju u kojoj jedan zgodan tip umesto očekivanog skupog terenca vozi brižljivo čuvanog ‘fiću’, dok starija gospođa nije tipična baka iz reklame za supu, već rokenrol dama na snažnom motoru koja prkosi krivinama, godinama, očekivanjima“, navode u Aquariusu i dodaju da su rušenje stereotipa i odgovoran advertising nesumnjivo bitan deo korporativne društvene odgovornosti.