today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Originalnost, kreativnost, ali i rezultati!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Viktorija Radojević Mavrič, Executive Marketing Director, Mercator Group rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i zašto?
I te kako zna da boli. Naime, svi misle da se razumeju u marketing, jer svi vole da komentarišu da li je nešto lepo ili ružno, da li bi možda bolje bilo da je nešto druge boje… Znate i sami svaki put kada se pojavi neka kampanja u medijima, svi rado komentarišu. A o ukusima ne treba raspravljati.

Tako da je odgovor DA, bodljikavo zna biti, ali opet i da me pitate da li bi se, da se ponovo rodim, bavila marketingom, svakako bih rekla DA, jer i pored svih teškoća, kreativne kampanje ti pomeraju granice, otvaraju nove puteve, daju ti širi pogled i to je ono što te vuče napred i omogućava da se ostvariš, a onda i meriš svoje rezultate.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Oba puta baš ove godine! U par meseci su se obe stvari dogodile!

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Pomenuću jednu stvar koja mi je u poslednje vreme jako zasmetala, a to je da sve više kampanja liče jedna na drugu. Isto tako i da se jako kopiraju ideje. Isto tako i sve manje je projekata koji, ako su super idejno i kreativno sastavljeni, ne daju prodajne rezultate.

Tako da savet je budite originalni, iznad svega kreativni i neka vaš projekat daje rezultat zbog koga i svi radimo. Neću prihvatati ideju koja je lepa i kreativna, a da ne utiče na rezultat kompanije.

​Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!