today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Svako ko dolazi u jednu organizaciju treba nešto novo da donese, ali i da ostavi za sobom projekat o kome će se pričati. Svaki profesionalac treba da se okrene iza sebe i pogleda kakvu je promenu doneo na tržištu, koja je nova vrata otvorio i kakav je uticaj ostavio na zaposlene, kupce i krajnje potrošače.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Marketing i komunikacijski stručnjaci dobijaju sve više prostora u kompanijama u kojima posluju, na njima je da taj prostor iskoriste na najbolji način i utiču na razvoj korporacije i poslovne rezultate.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!