eCommerce LIVE

Svuda raste eCommerce. Ali u Kini, naprednoj eCommerce kulturi, imamo već par godina i dodatna dešavanja od kojih je Live eCommerce interesantan. Neko bi se s pravom upitao: ako ti treba LIVE eCommerce, zašto ne kupuješ offline?

Live eCommerce nije kupovina uživo, ali omogućava da kroz LIVE streaming možete da kupite proizvod koji se prikazuje preko stream-a dok na chat-u razmenjujuete mišljenja sa ekipom do čijeg mišljenja vam je stalo.

Zamislite kako kineski tinejdžeri kupuju modne artikle! Moda i kozmetika su dve velike proizvodne grupe u kojima, razumljivo, LIVE stream može mnogo da pomogne.

Ogroman rast LIVE eCommerce-a nije samo dokaz da se život (nažalost) seli na internet već i indikacija kako se inovacije koriste u optimizaciji customer journey-a.

Ogroman broj napuštenih korpi pred kraj kupovine nije samo rezultat predomišljanja u vezi sa novcem ili nekim fulfilment uslovima. U modnoj industriji je to „ne znam kako mi stoji“, „šta li će pomisliti ekipa kad me vidi u ovome“ i sl. GenZ živi ovaj život, pa LIVE eComemrce rešava i njihovu neodlučnost. Za e-ritejlere rešava veći problem: pospešuje konverziju u poslednjoj fazi kupovnog procesa.

Šta je potrebno za LIVE eCommerce osim tehnologije, hostinga koji može da izdrži sttreaming?

  1. razumeti koliko u vašoj indusriji LIVE eComemrce može da pomogne rastu konverzija jer svakako treba biti pragmatičan;
  2. Razraditi UX scenario koji najviše odgovara vašim korisnicima, a koji istovremeno omogućuje laku primenu LIVE stream-a;
  3. naći dobre opinion leader-e (influensere) ili čak frekvente kupce koje treba nagrađivati ako prodaju za vas;
  4. ponuditi povoljnosti u kupovini svima koji komentarišu nečiju kupovinu što se veoma jednostavno rešava kodovima sa ograničenim rokom trajanja ili ograničenim asortimanom za koji važe;
  5. Dovesti saobraćaj na LIVE eCommerce i meriti šta se dešava

Nekada je video na socijalnim mrežama bio kontent sa kojeg se kliktalo na eComemrce interfejs. Danas socijalne mreže imaju ugrađene eCommerce funkcionalnosti koje mogu poslužiti razvoju LIVE eCommerce-a. Hajde da dočekamo i naše LIVE eComm prvence!

Autor teksta: Vera Lloyd-Thomas, Chief Executive Officer,
Member of Alkemy International Board Kreativa New Formula, an element of Alkemy


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari