today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Netflix shop – trend ili nužnost?

Vest da je Netflix pokrenuo online shop sa svojim proizvodima inspirisanim filmovima i serijama koje emituje, izazvala je različite reakcije u javnosti.

Polemiše se o tome da li je reč o korišćenju logičnog potencijala za dodatnu zaradu ili je kompanija iz nekog razloga prinuđena da proširi asortiman, pod pretpostavkom da na primarnim uslugama ne zarađuje dovoljno? Suštinski, u odluci o pokretanju sopstvenog online shopa, sasvim sigurno ima i jednog i drugog.

Nužnost ili korišćenje potencijala
Prema zvaničnim podacima Netflix je u prvom kvartalu 2021. godine zabeležio rast prihoda od 24%, ali se suočio sa usporavanjem rasta broja pretplatnika tj. plaćenih pretplata što je platformu za striming sigurno učinilo zabrinutom, te dovelo do ideje o dodatnoj zaradi na nečemu za čime očigledno postoji potražnja među konzumentima. Iz kompanije su u to mogli da se uvere ne samo kroz postojeće kooperacije sa drugim brendovima, već i kroz činjenicu da se veliki broj proizvoda inspirisanih njihovom serijom Tiger King prodaje na Etsyju bez Netflixovog blagoslova.

Ulazeći direktno u e-commerce prostor, Netflix pokazuje da platforma dobro osluškuje nove tokove prihoda u digitalnom svetu, jer je glavni trend iz doba pandemije poduhvat kojim se povezuju brend i e-commerce.

Šta Netflix prodaje?
Najpre, treba skrenuti pažnju, ukoliko ima onih koji to ne znaju, da je Netflix i pre pokretanja sopstvenog online shopa imao konzumerističke proizvode plasirane kroz različite vidove kooperacija sa svojim partnerima kao što su Target, Walmart, Amazon, H&M i Sephora.

Ono što Netflix prodaje u okviru svoje e-commerce prodavnice, kako poručuju iz same kompanije jesu pažljivo odabrani i visokokvalitetni odevni predmeti, najčešće majice, dukserice i kačketi, kao i razni lajfstajl gedžeti.

Svi proizvodi koje Netflix ovim putem distribuira su ograničene serije, čime se daje dodatna vrednost proizvodu i pokazuje da kompanija očekuje dobru zaradu iz tog izvora.

Vrtoglavi rast e-commerca
Sudeći po zvaničnim statistikama o tome kako su se e-commerce i retail promenili 2020. godine, pomak je bio vrlo dramatičan jer su potrošači toliko ubrzano povećavali obim kupovine putem Interneta, da se u tri meseca dogodio porast prodaje ekvivalentan petogodišnjem periodu pre korone.

Tako neverovatan rast mogućnosti za instant zaradu doveo je do toga da su se mnogi izdavači i mediji, pa čak i striming platforme, prilagodili novom trendu u biznisu. Pokretanje online prodavnice sa brendiranom robom jedan je od najboljih načina da brend koji je već pozicioniran u nekom drugom smislu, dodatno zaradi u ekonomski teškim trenucima, ali i da podigne vrednost brenda samog po sebi.

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Kliping Beograd.

Autor teksta: Kliping Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!