Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kada #LicaOvogGrada progovore!

Od pre par dana na ulicama Beograda osvanula je nova kampanja na Alma Quattro mreži panoa sa nesvakidašnjim tekstom. Pod sloganom #LicaOvogGrada, na rešenjima možemo videti izjave bilborda koji pričaju o sebi, kao da su i oni jedni od nas, posmatrači i svedoci zbivanja u glavnom gradu.

Tako primera radi, Lice sa Mostarske petlje priča kako svakog dana dočekuje vozila iz 7 pravaca, Lice kod SKC-a kako već godinama sluša najbolje koncerte, Lice kod Pravnog fakulteta kako posmatra generacije velikana koji stasavaju pred njegovim očima, a Lice kod Slavije kako pred njim u kružnom toku svako smatra da ima pravo prvenstva.

Svoj osvrt na ovu kampanju dao nam je Đorđe, kreativni direktor komunikacione i dizajn sprint agencije Friday koja stoji iza ovog kreativnog rešenja: „Naizgled, to jesu bezlične velike konstrukcije od metala i stakla teške i po nekoliko tona, ali svejedno svi u našoj industriji ih nazivaju – LICIMA. Iz kampanje u kampanju možemo čuti rečenice „Koliko lica ima u paketu?“, „Zakupili smo 50 lica“ i slično. To nam se učinilo zanimljivim, a kada još pridodamo i činjenicu da baš ta lica stoje na ulicama već nekoliko decenija i nemo posmatraju dešavanja oko sebe, ne čudi što smo odlučili da im damo reč i glas. Tako smo ideju da humanizujemo bilborde pretvorili u jednu outdoor kampanju u kojoj 30 lica pričaju svoje priče i postaju svedoci jednog vremena i kraja u kom se nalaze. Nadam se nastavku kampanje i van Beograda. Biće zanimljivo čuti šta imaju da ispričaju i lica drugih gradova širom Srbije.“

Povodom lansiranja kampanje #LicaOvogGrada Bojana Novaković iz kompanije Alma Quattro poručuje: „Koliko god se drugima može činiti da su panoi bezlični i da dobijaju svoj smisao tek sa objavljivanjem neke reklamne poruke na njima, za nas svi naši panoi imaju i neko šire značenje i značaj. Možda i nije slučajno da smo strane panoa kroz našu svakodnevnu praksu počeli da zovemo „licima“. Tako su sva naša lica počela da dobijaju svoje značenje i na osnovu pozicije koju zauzimaju tj. dela grada u kom se nalaze. Naša lica panoa žive svoj život na ulici, mi se brinemo o njima i održavamo ih redovno, dajemo im nazive kao da su živa bića, a naši klijenti ih hvale i poistovećuju se sa njima. Često nam kažu: “Dajte mi ona moja lica koja sam imao u prethodnoj kampanji“. Ta naša lica stoje na ulicama ovog grada i postaju deo urbanog okruženja na koje smo se svi navikli. Svakog ponedeljka kada kreću nove kampanje mi menjamo izgled našeg grada, a uveče kada se upali ulična rasveta naša lica zasijaju u mraku tako doprinoseći svetlosti velegrada.“

Projektni tim čine:

Alma Quattro:
Direktor Prodaje: Bojana Novaković
Medija Planer: Tatjana Žižić
Menadžer Produkcije: Miloš Vasilijević

Friday:
Kreativni Direktor: Đorđe Janković
Kreativni Strateg: Milica Radović
Art Direktori: Keti Zaharijev i Milica Tomović

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,25 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!