today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Real grupa – najuspešnija medijska agencija u Hrvatskoj

REGION – Real grupa je zvanično prva medijska agencija na hrvatskom tržištu i ujedno agencija sa najvećim tržišnim rastom 2019/2020, navodi se u saopštenju.

Najnovije informacije pokazuju da Real grupa prema RECMA izveštaju ima najveći udeo na tržištu medijskih agencija (18,9%) i stopu rasta 2020. u odnosu na 2019. od čak 34%. RECMA je internacionalno priznata istraživačka kompanija koja objavljuje širok spektar izveštaja o medijskim agencijama na globalno nivou, prikuplja i analizira podatke iz više od 1.400 medijskih agencija u 90 zemalja.

„Rast je rezultat naše poslovne strategije zahvaljujući kojoj smo u 2020. godini dobili mnoge značajne klijente, ostvarili još veća ulaganja u medijsko oglašavanje za nove, kao i postojeće klijente. Izveštaj analizira i uticaj broja zaposlenih gde smo takođe napravili vrlo važan skok i uložili u širenje naših ljudskih potencijala. Drago nam je što se naš tim širi i to ne samo u Hrvatskoj nego i u drugim zemljama u kojima poslujemo. U prošloj i ovoj godini još veći nam je fokus na širenju i pozicioniranju izvan Hrvatske. Ova vest ima posebnu težinu kad se uzme u obzir posebno vreme pandemije u kojem smo uspeli zajedničkim trudom i radom nastaviti sa stabilnim i kontinuiranim rastom,“ izjavio je vlasnik i CEO Real grupe Krešimir Renzo Prosoli.

Metodologija koju RECMA koristi za izradu izveštaja je ekskluzivna; njihov godišnji Overall Activity Volume izveštaj prikazuje udele na (pojedinačnom) tržištu i rast agencija, temeljeno na ukupnoj medijskoj aktivnosti. U ukupnu medijsku aktivnost su uz „tradicionalne“ kanale oglašavanja (TV, print, radio, OOH) uključeni i svi „netradicionalni“ kanali oglašavanja (digitalni mediji, PR, eventi, sponzorstva), koji u većini tržišnih alata nisu nadzirani no predstavljaju veliku količinu usluga koje Real grupa osigurava klijentima u sklopu medijskog „full service“ pristupa.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!