Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 189

Redizajn Nectar Family logotipa – od igre do pakovanja

0

Pre tačno godinu dana, agencija Ovation BBDO redizajnirala je Family logo kompanije Nectar kao i postojeći portfolio Family sokova. U ovoj agenciji kažu da je potreba za redizajnom logoa došla kao prirodan nastavak evolucije brenda Nectar Family, ali i cele kompanije. Kako izgleda proces redizajniranja na ovom primeru, razgovarali smo sa Đorđem Đukanovićem, Art Direktorom agencije Ovation BBDO.

Borislav Miljanović izabran za predsednika žirija Mark Awards!

0

Konkurs za dodelu Mark Awards priznanja najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji otvoren je do 20. jula. Žiri Mark Awards čini 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Za predsednika žirija, tajnim glasanjem, izabran je Borislav Miljanović, CEO, Represent Systema.

Marketing stručnjaci nedovoljno su uključeni u strateška planiranja kompanija u kojima rade!

0

Svega 47% marketing i komunikacijskih stručnjaka smatra da im je u potpunosti mesto u top menadžmentu kompanija, a 29% njih odgovorilo je da to mesto zaslužuju delimično, rezultati su istraživanja koje je Marketing mreža sprovela u okviru projekta Mark Awards.

EY Indeks promena navika potrošača

0

Svet se menja neverovatnom brzinom i na do sada neviđene načine. Ono što smo smatrali nemogućim pre nepunih trideset godina (mobilni telefoni, tableti, hard-diskovi manji od daljinskog upravljača…) danas je apsolutno podrazumevani deo svakodnevice.

Bruketa&Žinić&Grey osvojili Kanskog lava

0

REGION – Prvog dana ovogodišnjeg Cannes Lions festivala dodeljene su i prve nagrade. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je bronzanog Lava za Untouched by Light – rebranding penušavog vina slovenske vinarije Radgonske gorice.

WPP agencije Bruketa&Žinić&Grey i MediaCom Zagreb na shortlisti Cannes Lions

0

REGION – Iako festivalski program zvanično počinje danas, festival Cannes Lions već je tokom vikenda objavio neke od shortlista, odnosno uži izbor projekata koje žiri razmatra za Kanske lavove. Dve WPP-ove agencije iz Hrvatske, Bruketa&Žinić&Grey i MediaCom Zagreb, izabrane su na shortliste koje su objavljene u nedelju.

Autori o kampanji Telekom Srbija – Tu gde ste vi!

0

Nova kampanja Telekoma Srbija izazvala je veliku pažnju pre svega zbog nove pozicije ove kompanije Tu gde ste vi, ali i zbog neuobičajeno dugačkog spota. U njemu vidimo niz unutrašnjih dilema, međuljudskih izazova, sreću i ljubav. I svima poznati hit iz osamdesetih koji govori o stabilnosti koju Telekom Srbija pruža svojim korisnicima.

#AdTalk sa Matijom Đorđić (SmartPoint Adria)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Direct Media na projektu BelgradeGets.digital

Inicijativa „Digitalna Srbija“ i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) predstavili su sajt belgradegets.digital kako bi promovisali Beograd kao atraktivnu destinaciju za život i rad digitalnih nomada i drugih digitalnih profesionalaca iz celog sveta. DIRECT MEDIA United Solutions bila je agencija na ovom inovativnom projektu.

#AdTalk sa Urošem Mitićem (SmartPoint Adria)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.