Marketing stručnjaci ne utiču samo na biznise, već menjaju naše tržište!

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Aleksandra Đurđević, CEO, Delta Auto Group & Vice President, Delta Holding rekla je…

Zasto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Ako obratimo pažnju, primetićemo da firme i kompanije kojima biznisi ne idu najbolje ili se ‘muče’ sa svojim proizvodima ili uslugama, obično nemaju jake sektore marketinga i komunikacija. Sa druge strane kompanije koje su tu jake imaju ljude koji svojom energijom i idejama pokreću čitave sektore i sam biznis. Takvi ljudi svojom kreativnošću i pameću ne utiču samo na biznise u kojima su, već menjaju naše tržište i atmosferu i važno je da ih podržavamo da nastave da rade sa što više slobode.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Fokus će biti na tome kakav je ukupan uticaj na brend ili kompaniju, kao i koliko je bilo inovativnosti u pristupu i savremenim alatima. Oko ideje sve gravitira, ali je bitan i efekat i rezultat. Idejama u biznisu se pristupa iz različitih uglova i perspektiva. Kada je ona u više dimenzija izvrsna, to je ono što njihove stvaraoce čini genijalcima.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su danas 20.07. do ponoći, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari