Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 168

Lični stav: Građanska neposlušnost kao vid političke pismenosti

0

Roditelji, nastavnici, babe, dede, komšije i drugi dušebrižnici govorili su nam kao deci da će po nas doći Babaroga ako ne budemo poslušni.

Fake smeštaj u borbi protiv realnosti divlje gradnje

0

Pre desetak dana, turistička ponuda Srbije je dobila još jedno idealno mesto za odmor: Vilu Divljina.

HURA preuzela IAB licencu!

0

REGION – Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeće strukovno udruženje koje okuplja neke od najnagrađivanijih i najkvalitetnijih agencija (53) koje zastupaju 75% oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj, preuzela je IAB licencu za hrvatsko tržište.

“The Future of Work” izveštaj

0

REGION – U septembru je HURA u saradnji sa EACA-om članovima organizovala besplatan webinar “The Future of Work” o posledicama koje je COVID-19 ostavio na način na koji razmišljamo o poslu i šta bi se trebalo promeniti na bolje u okviru radnog mesta.

Mladi talenti doniraće kampanje Forumu mladih sa invaliditetom!

0

Čak 20 timova mladih talenata iz agencija u Srbiji prijavilo se na takmičenje KAKTUS Talents (powered by A1 Srbija). Oni su dobili zadatak da odgovore na brief Foruma mladih sa invaliditetom.

Coca-Cola predstavila novu globalnu marketinšku platformu Real Magic

0

SVET – Coca-Cola je predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da proslave pravu magiju čovečanstva. Platforma podseća na Coca-Cola glavnu poruku – da povezuje i slavi ljude svaki dan – koja je još i važnija za svet u kom danas živimo.

Kako ASAP od brief?

0

Dobar brief je pola posla. Bez obzira da li ga šalje klijent ili Account Manager ili se od nekog iz tima očekuje da prosledi brief dizajneru, jako je važno da to bude nešto opširnije od jedne rečenice u telu mejla, čiju trećinu zauzima skraćenica ASAP u caps lock-u.

Nebojša Bjelotomić — novi direktor Inicijative Digitalna Srbija

Nebojša Bjelotomić danas stupa na poziciju direktora Inicijative „Digitalna Srbija“, nevladine i neprofitne organizacije sa ciljem strateškog razvoja jake i globalno konkurentne digitalne ekonomije u Srbiji.

Mediana aktivirala društvenu odgovornost i na Weekendu!

0

REGION – Mitja Tuškej (Formitas Slovenija), Vlatka Kamenić Jagodić (Končar Hrvatska), Iva Đurković (Luna/TBWA i OMD Srbija) i Dušan Lukič (Porsche Slovenija) podelili su svoja iskustva i projekte društvene odgovornosti na okruglom stolu u okviru Weekend Media Festivala, a koji je vodila Janja Božič Marolt iz Mediane Slovenija.

Otvoren konkurs za nagrade UEPS 2021!

0

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije objavilo je Konkurs za tradicionalna godišnja priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima.