today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Kreativnost cveta u raznolikosti!

FABIO SILVEIRA, General Manager, Havas Creative, UAE bio je jedan od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. Povodom toga, razgovarali smo sa njim na koji način kulture utiču na kreativnost.

Koje trendove možemo da očekujemo u narednoj 2022. godini?
Pandemija nije bila jedina sila koja je oblikovala nadolazeće komunikacijske trendove, ali je bila relevantna. Više nego ikada pre od brendova se očekuje da imaju određenu tačku gledišta, svrhu, da odgovore na neka od društvenih pitanja kroz koja prolazimo. Komunikacioni i kreativni festivali širom sveta prepoznaju ideje koje prave razliku u rodnoj ravnopravnosti, životnoj sredini i društvenim pitanjima, „za dobro“, čak i posebne nagrade u vezi sa ciljevima održivog razvoja UN. Ali izvan kreativnog prepoznavanja, postojanje svrhe utiče na suštinu onoga što brend predstavlja. U Havasu prepoznajemo značaj svrhe. Znamo da ljudima ne bi smetalo da 75% brendova nestane. A znamo da su brendovi, koji čine razliku u životima ljudi, baš oni koji imaju pozitivan uticaj ne samo na pojedince, već se povezuju i na kolektivnoj nivou, odnosno društvenom i kulturnom. Što se tiče nadolazećih trendova, nastavljamo da vidimo potpuno preklapanje između novih kanala i reinterpretacije tradicionalnijih formata. Podaci, e-trgovina i performanse pokreću ponovnu pojavu digitalnog i društvenog. Igre i zabava su daleko iznad niše koja je nekada bila. I lokalni kulturni uvid kao način povećanja efikasnosti, relevantnosti i angažovanja.

Koji su vama projekti draži, projekti koji idu glatko ili projekti sa puno „bidlji“ i „hladnih tuševa“?
Ako bih imao izbor, uvek bih izabrao projekat koji ide glatko pre od onih sa mnogo bodlji i hladnih tuševa. Međutim, razumem da suočeni sa raznim nedaćama, često nalazimo kreativna rešenja i prinuđeni smo da isporučimo ono što bismo inače smatrali nemogućim.

Kao profesionalac koji je radio na 5 kontinenata poslednjih 15 godina, na koji način kultura utiče na kreativnost?
Kreativnost odražava svet u kome živimo – naš trenutak u istoriji, kulturne sile, ponašanja, društvo. Nemoguće je razmišljati i kreirati relevantan sadržaj bez jasnog razumevanja sveta oko nas, gde će taj sadržaj postojati. Iako možemo da uhvatimo, posmatramo i interpretiramo uvide naših potrošača, društvo je „živi organizam“, u stalnom pokretu, koji se redovno menja. Razumevanje toga prevazilazi oznake generacija od kojih smo se umorili – to nije stvar „Gen Z“ ili „milenijalsa“. To zahteva duboko uranjanje u svet ljudi sa kojima, kao čuvarima brenda, razgovaramo. Biti otvoren za razgovor (i, što je još važnije, za slušanje) sa svima. Učenje iz posmatranja i razgovora. Putovanje. Ovo su neke od stvari koje nam omogućavaju da prevaziđemo očiglednu, globalnu primenu jedne komunikacijske ideje ili inovacije proizvoda. Često se kaže da su oni koji putuju i voljni su da upoznaju svet otvorenijeg uma i prihvataju različite realnosti i tačke gledišta. Kreativnost cveta u raznolikosti, mnoštvu otvorenosti uma. Što više pijemo iz kazana kultura celog sveta, to smo bolji kao kreativci.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!