Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uspešni brendovi ne napuštaju potrošače kada je teško

Nataša Šarčević, Direktorka marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dobitnica je Mark Awards priznanja u kategoriji Super Hero of the Year. Tim povodom razgovarali smo sa njom o marketinškoj struci u Srbiji i položaju stručnjaka u kompanijama.

Kako biste ocenili tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Kada želite da napravite iskorak i cilj vam je da osvojite više od tržišne niše, tržište marketinških komunikacija Srbije može biti pravi izazov. Marketingaši sa ovih prostora oduvek žele da pokažu kreativnost i inovativnost a onda nas obaveza isporuke velikih brojki kroz mainstream inicijative prilagođene ukusu većine potrošača, vrate na konzervativnije izbore.

Ipak, drago mi je da radim u kompaniji koja može i hoće da podrži hrabrije iskorake i preduzima sve što je potrebno da to i ostvari. U proteklom periodu, puno je investirano u unapređenje proizvodne opreme, a jaka baza snažnih i voljenih brendova nam daje mogućnost da nekim novim potezima pomerimo granice i pokrenemo tržište napred.

Da li nas je korona virus vratio nekoliko koraka unazad ili nas je bacio dve-tri godine unapred?
Pandemija izazvana virusom COVID-19 zasigurno je imala veliki uticaj na život potrošača, promene načina rada a samim tim i na poslovanje kompanija. Izbacila nas je iz poslovne „zone komfora“ i primorala da stvorimo novu fleksibilnost kako bi se prilagođavali novoj realnosti. U Atlantic Štarku, pandemija se preklopila sa periodom pokretanja velikih internih promena u organizaciji, portfoliju, brendovima… bilo je puno izazova, ali uspeli smo da ostvarimo sjajne rezultate sa ključnim brendovima, u međuvremenu, radili smo na osnaživanju ostatka portfolija i sada idemo dalje. Sledeće godine Štark slavi 100 godina postojanja i namera je da pokažemo da spremno idemo u novih 100!

Na koji način je COVID-19 kriza uticala na brendove? Da li su se upravo tokom krize na tržištu istakli brendovi – super heroji?
Pandemija je imala svoje uspone i padove, ali od početka je karakteriše to da više vremena provodimo kod kuće, a samim tim i više uživamo u slanim i slatkim grickalicama. Naši proizvodi su prepoznali tu priliku i odreagovali promenama ponude i komunikacije. Istakli smo veća pakovanja kod Bananice i barova, napravili Smoki mikseve za uzbudljivije grickanje i online druženje, Menaž je upotpunio ponudu inovativnim čokoladnim dugmićima, osvežili smo Štark piškote i ostale proizvode za pripremu dezerata i na kraju unapredili portfolio čokolada Najlepše želje jer je užitak vrhunski tek kada u njemu ima puno čokolade. Ove brze reakcije na signale sa tržišta, doprinele su da naši brendovi zadrže posebno mesto u domovima potrošača, a to što nismo stali ni sa komunikacijom nego smo i na tom planu uvodili unapređenja i promene, zadržalo je Štark brendove u njihovim srcima.

Da li će potrošači nakon krize više ceniti brendove koji su bili uz njih sve vreme?
Smatram da hoće. Brend koji ne napušta svoje potrošače kada je teško, koji u takvim situacijama traži način da im dodatno ugodi je brend koji potrošači zbog toga još više vole. Veliko je zadovoljstvo biti deo kompanije koja je čitav vek bila jedan od pionira kada je reč o prilagođavanju novim trendovima i potrebama potrošača. Upravo zbog toga, potrošači vole Štark brendove a mi već spremamo novitete zbog kojih će ih voleti i u narednih 100 godina.

Šta za vas znači ostaviti trag na tržištu?
Za mene to znači stvoriti proizvod ili uslugu koji potrošačima upotpunjuje život. Potrošači novog doba su izuzetno zahtevni, imajući u vidu da su konstantno „online“ i izloženi velikom broju atraktivnih sadržaja sa jako malo vremena za njihovo razumevanje. Upravo iz tog razloga smatram da je ključ u spoznaji novonastalih potreba i pomeranju granica kroz pružanje jednostavnih odgovora na njih.

U kojoj meri je za vas značajno priznanje Mark Awards?
Veoma sam ponosna na Mark Awards priznanje i pripisujem ga celom svom timu. Ovo priznanje je potvrda da su promene na kojima smo dugo i vredno radili, postale vidljive i prepoznate kao pozitivne i pokretačke za celo tržište.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!