Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 167

Hajde da imamo vremena za pregled

U saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92, Grand kafa započinje kampanju u cilju edukacije žena o važnosti preventivnih pregleda pod nazivom „Hajde da imamo vremena za pregled“. U okviru kampanje biće realizovane brojne aktivnosti vezane za promociju zdravlja. Imajući u vidu da je rak dojke najčešći maligni tumor kod žena u Srbiji, cilj akcije je podizanje svesti o važnosti rane dijagnostike i redovnih medicinskih pregleda.

Digital agencija Flexis širi tim na account pozicijama

0

Agencija Flexis traži nove kolege za rad na internacionalnim i domaćim brendovima: Coca Cola, Rosa, neXt, FuzeTea, Romerquelle, Sika, Somersby, Blanc, Imlek, Mercator, Api banka, La Festa.

Da li kolačići odlaze u zaborav?

Nakon što je Apollo Funds kupio Verizon Media – sada poznat kao Yahoo – glavni direktor kompanije Ivan Markman je sugerisao da se budućnost marketinga nalazi u AR oglašavanju.

Za one koji znaju uživati!

0

REGION – Kako u novoj kampanji diferencirati Franck cappuccino od jake konkurencije i etablirati ga kao lidera u ovoj slatkoj kategoriji?

Nijedna vrsta ne umire sama

0

Koliko znate o mreži života? Da li znate da svaka vrsta ima svoje nezamenjivo mesto u njoj? Da li vam je poznato da nestanak jedne vrste znači jednu nit manje u toj mreži koju svi činimo? Da, da, i mi ljudi smo deo mreže života – najvažnije mreže koju moramo da održavamo.

Apsurdni servis u borbi protiv predrasuda

0

Na društvenim mrežama se juče pojavio oglas koji reklamira vrlo nestandardne usluge – HETERO HOME. U ponudi su, na primer, uklanjanje LGBTQ+ detalja iz stana ili rent-a-aktera u ulozi dečka/devojke za potrebe porodičnih okupljanja. Ubrzo je otkriveno da je u pitanju  usluga uređivanja stana koja umesto vas na diskretan način za samo 45minuta uspeva da se pozabavi uređivanjem prostora u kojem žive neautovani ljudi I čini ga prihvatljivijim za one koji im dolaze u posetu. A zatim je otkriveno i da je usluga fejk! O čemu se zapravo radi?

U kojoj meri ekološki pokreti mogu poboljšati vaš PR?

0

Svesniji smo nego ikad ranije štete koju nanosimo našoj planeti. Broj ekološki prihvatljivih kompanija koje koriste obnovljive izvore energije i koje su posvećene etičkoj poslovnoj praksi povećava se svakim danom, a isto tako raste i broj ekoloških pokreta koji za cilj imaju buđenje svesti o zaštiti životne sredine.

ADBOOKA za Forum mladih sa invaliditetom!

0

Promocija trećeg izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz podršku lista Nedeljnik, biće održana na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, 3. novembra od 17:30h u hotelu Mona Plaza. Projekat ADBOOKA ima humanitarni karakter, a ove godine obezbedili smo 300 komada publikacije koja će biti poslata svima koji do kraja godine doniraju novac Forumu mladih sa invaliditetom fmi.rs.

27. Golden Drum festival u novom ruhu

0

REGION – Kroz više od dve decenije postojanja, Golden Dram se pozicionirao kao jedan od najcenjenijih svetskih festivala, a njegove prestižne nagrade, namenjene najvećim stručnjacima iz oblasti kreativnih medija, predstavljaju vrhunac u profesionalnom dostignuću na polju marketinga i advertajzinga.

Degordian kreće sa novim i unapređenim izdanjem Detangled edukacija

REGION – Besplatan program edukacija Detangled, koji je pre dve godine pokrenula agencija Degordian, nakon perioda pauze ponovo kreće u novom izdanju. Osim što će se sve održavati online, novost je da uvode i panele na kojima će učestvovati brojni zanimljivi gosti iz industrije.