today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Aleksandra Ivanović osvojila prvu nagradu na konkursu Vlasina čista ljubav 2022!

Aleksandra Ivanović, sa sloganom „Vlasina. Prirodno lepa“, osvojila je prvu nagradu u okviru konkursa Vlasina čista ljubav 2022, koju je raspisala kompanija Coca-Cola HBC na festivalu KAKTUS 2021. Kompanija je odlučila da drugu nagradu dodeli Maši Vučković, koja je poslala slogan „Nije glasina, čista je Vlasina“.

„Kaktus je još jednom pokazao da je mesto koje inspiriše i motiše kreativnost tj. kreativce. Srećni smo što smo uspeli da učesnicima predstavimo projekat Vlasina čista ljubav i da i njih uključimo u ovu inicijativu. Posebno smo zahvalni Aleksandri i Maši čiji će slogani naredne godine pomoći da promovišemo Vlasinu kao i posvećene ugostitelje tog kraja“, rekla je Jovana Tufegdžić, External Communication Manager, Coca-Cola HBC.

Kompanija Coca-Cola HBC, kao odgovoran poslovni sistem, koji u Srbiji posluje već pola veka, prepoznali su potrebu da osnaže lokalnu privredu kroz podršku malim preduzetnicima – ugostiteljima vlasinskog kraja. Dobre primere svog održivog poslovanja na Vlasini, dugog više od 15 godina, nastoje da prenesu na lokalni turizam, kako bi se širila svest o očuvanju prirodnih lepota i jedinstvenosti ovog kraja.

Tim povodom, kompanija Coca-Cola HBC na festivalu KAKTUS 2021, koji je održan 2. i 3. novembra u Beogradu, pozvala je sve zainteresovane da predlože promotivni slogan za kampanju Vlasina čista ljubav 2022. Na konkurs je pristiglo nekoliko desetina zanimljivih predloga slogana, a predstavnici kompanije odabrali su onaj, koji je najuspešnije odgovorio potrebama konkursa.

Sa ciljem da motivišu druge da više brinu o zajednici u kojoj živimo i radimo, prvoplasirani slogan nagradiće novčanom nagradom od 1.000 evra, dok će drugoplanirani slogan biti nagrađen sa 500 evra.

U ime kompanije Coca-Cola HBC i Marketing mreže želimo da se zahvalimo svim kolegama koji su učestovali na konkursu i poslali svoje predloge slogana!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!