Potencijal i kreativa

Na ovogodišnjem festivalu KAKTUS 2021 u kategoriji Pojedinačni radovi – Outdoor, nagrada je pripala agenciji Friday i Alma Quattro za kampanju „Lica ovog grada“. Tim povodom razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, Managing Partner & Creative Director, agencije Friday i Bojanom Novaković, direktorkom prodaje Alma Quattro.

Šta za vas znači Kaktus nagrada?
Đorđe Janković: Nagrada Kaktus koja dolazi u trenutku kada je Friday agencija na samom startu čini nam se možda bitnijom i većom od nekih ranijih nagrada. Želimo da mislimo da je samo prva u nizu i da nas ovo vreme u kom živimo neće zaustaviti da svojim kreativnim pristupom i dizajn sprintovima demonstriramo snagu naših ideja. Za priliku da ove reči napišem, pre svega je zaslužna kompanija Alma Quattro i činjenica da oni nisu medijska firma koja se samo drži po strani i distribuira tuđe kampanje, već jedan od važnih igrača naše oglašivačke scene. Osim kampanje koju su realizovali s nama, bili su ključna podrška i u još jednoj nagrađenoj kampanji „Kad budeš bila spremna“.

Mišljenja sam da će mediji imati sve jaču ulogu u idejama koje nastaju. Ove godine MediaCom iz Hrvatske sjajno je to dokazao osvojivši kanskog Lava.
Nagrada Kaktus koja je stigla u ranoj fazi saradnje Alma Quattro i agencije Friday više je od prilike za trenutni show off, ona je imperativ da i u narednim godinama naše partnerstvo iznedri lepe i velike ideje.

Kako je došlo do saradnje/ideje za projekat #LicaOvogGrada?
Bojana Novaković: Kada si OOH medij, imaš inventar kao potencijal kojim raspolažeš, ali taj potencijal dobija svoj smisao i značenje jedino uz pomoć kreative koju nosi na sebi. Kada se pogodi da imate potencijal koji želite da uposlite na nekom kreativnom projektu koji je uz to vaš lični i taj projekat bude prepoznat od strane oglašivačke industrije kao vredan nagrade onda je to pun pogodak, to se nama desilo. Sve je krenulo od ideje da uposlimo našu mrežu u periodu leta kada imamo manju dinamiku oglašavanja. Želeli smo da se obratimo našim sugrađanima sa porukama koje su relevantne lokalno za svaki deo grada ponaosob. Tako je krenula priča #LicaOvogGrada gde su naši panoi lica sa kojih se oslikavaju poruke koje komuniciraju sa našim sugrađanima. Na ovaj način smo prostor kojim raspolažemo učinili malo bližim stanovnicima našeg grada svako je mogao da se identifikuju bar sa nekom porukom koje su bile raspoređene širom grada.

Sa puno poverenja smo se prepustili kreativnim predlozima agencije Friday. Bili smo spremni da poslušamo sugestije o tome kako nas drugi vide i doživljavaju. Ovakav pristup se pokazao kao plodotvoran. Osvojili smo nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Outdoor. Nadam se da ćemo započetu kampanju #LIcaOvogGrada nastaviti kao deo šireg projekta obraćanja stanovnicima Beograda.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari