Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 166

P&G učinio svoje reklame pristupačnijima za ljude sa auditivnim smetnjama

0

Ljudima sa oštećenim sluhom čak i svakodnevne dnevne aktivnosti, poput gledanja televizije, predstavljaju izazov. U većini slučajeva, ovo stvara ozbiljan problem kada je u pitanju jednak pristup informacijama. Kako bi skrenuli pažnju na ovaj problem i stvorili inkluzivniji svet, Procter & Gamble, kompanija u čijem porfoliju su brendovi poput Gillette, Pantene i Fairy, kreira svoj sadržaj na način koji ga čini pristupačnim i razumljivim osobama sa smetnjama.

Tim Different think pobednik takmičenja KAKTUS Talents (powered by A1 Srbija)!

0

Tim Different think pobednik je trećeg takmičenja KAKTUS Talents (powered by A1 Srbija). Tim je radio u sastavu Jelena Dobrković i Stefan Mitrović iz agencije New Moment New Ideas.

#kaktus2021: Čak i ako se desi hladan tuš, doživite ga sa radošću!

0

LEVAN LEPSVERIDZE, Co-Founder & Creative Chairman agencije Leavingstone, Georgia, jedan od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „How to get pregnant from the universe with innovative ideas?“ Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li uspeh sija jače nakon „hladnog tuša“.

U oblasti medijske i digitalne pismenosti važna je edukacija!

0

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Tko pije, taj plaća“ agencije Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska. Tim povodom, razgovarali smo sa Valentinom Bugarin, account direktorkom agencije.

Treći Golden Drum Adriatic zaredom za McCann Beograd

0

Kampanja „Hvala vam, doktori“ agencije McCann Beograd u saradnji sa UM Beograd na ovogodišnjem međunarodnom festivalu Golden Drum osvojila je nagradu za najbolju kreativnu agenciju u Adriatic regionu. Ovo je treći put zaredom da agencija osvaja ovu prestižnu nagradu, čime potvrđuje lidersku poziciju među agencijama u regionu.

„Always on“ na Facebooku i Instagramu nema isti efekat kao ranije

0

Promene Facebook i Instagram algoritma ponekad mogu izgledati kao misterija i izazvati glavobolju marketinškim stručnjacima. Poslednjih godina se mnogo toga menjalo u algoritmima ovih društvenih mreža, pa je u skladu sa promenama poželjno menjati i strategiju svog oglašavanja na njima.

Masa ne voli masu – zašto marketinške kampanje treba da se obraćaju introvertima?

0

Nedavno sam saznala da sam kul i obavestila druga da je i on kul. Bilo mu je teško da prihvati tu činjenicu, ali je na kraju morao da se pomiri s tim da smo sada mejnstrim. Postali smo deo dominantne mase jer smo introvertni.

Ima li života bez društvenih mreža?

Vanja Bahilj, copywriter agencije Ovation BBDO, povodom nedavnog pada Facebook-a, Instagrama i WhatsApp-a na šest sati, što je izazvalo „paniku“ kod mnogih, smatra da kad bi te društvene platforme nestale na nekoliko dana, „nakon inicijalnog šoka i prilagođavanja, mislim da se ništa specijalno ne bi desilo, vratili bismo se na fabrička podešavanja“.

Online prodavnica je potencijal za brži razvoj malih i srednjih preduzeća

Pandemija je ubrzala proces digitalizacije i dovela do neslućenog rasta online kupovine. Za razliku od ranijeg perioda, kada su outlet roba i proizvodi na sniženju bili jedini razlog za online kupovinu, danas su ovakve prodavnice imperativ za najkvalitetniju uslugu i bržu isporuku, a kupci su spremni da plate i punu cenu. Čak su spremni da izdvoje i više novca, kako bi im željeni proizvod što pre stigao, otkrivaju Zorana Milidrag, predsednica eCommerce Asocijacije Srbije i Igor Grčić, vlasnik Male srpske prodavnice u novoj epizodi podkasta Naša mreža.

Video omaž o Draganu Sakanu na Golden Drumu

0

Dragan Sakan, osnivač marketinške agencije New Moment, čovek koji je živeo kreativnost verujući da je ideja najjača valuta i da se najbolje vidi srcem, dobio i je i svoj svoj video tribute! Video omaž posvećen njegovom radu i uticaju na kreativnu idnustriju u Srbiji pod nazivom „Ad Man“, biće premijerno prikazan u sutra u 15:15h u okviru Golden Drum festivala.

Kako će se ove godine Golden Drum održati on line od 13. do 15. oktobra i biće besplatan za sve, svi koji žele da pogledaju video mogu da se registruju za besplatnu digitalnu propusnicu putem linka https://engine.goldendrum.com.

„11 godina kako Saki nije sa nama želeli smo da obeležimo video omažom inspirisanim njegovom ljubavlju prema advertajzingu. On je živeo svoju profesiju i svakodnevno od nje stvarao umetnost. Drago nam je da je njegova filozofija i dalje živa, a mi smo nastavili da idemo putem njegovih ideja i kreativnosti“, rekli su Draganovi sinovi Žarko i Lazar Sakan.

Kroz više od dve decenije postojanja, Golden Dram se pozicionirao kao jedan od najcenjenijih svetskih fetsivala, a njegove prestižne nagrade, namenjene najvećim stručnjacima iz oblasti kreativnih medija, predstavljaju vrhunac u profesionalnom dostignuću na polju marketinga i advertajzinga. Upravo iz ovih razloga, video „Ad Man“, u trajanju od 16 minuta, biće premijerno prikazan baš na ovom festivalu.