Proglašeni pobednici „Kampanja sa svrhom“

Na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u, proglašeni su pobednici prvog Festivala društveno odgovorne komunikacije u Srbiji – KAMPANJE SA SVRHOM.

Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala KAMPANJE SE SVRHOM istakla je da „KAMPANJE SA SVRHOM“ su prvi festival ovakve vrste u Srbiji i regionu, ali i jedan od prvih festivala posvećenih društveno odgovornoj komunikaciji u svetu.

Prisutnima se obratila i Tijana Koprivica, direktorka održivog razvoja Delta Holdinga, predsednica tima počasnih selektora, koja je istakla: „Kampanje sa svrhom su veoma važna inicijativa jer daju na značaju projektima čiji je cilj skretanje pažnje na socijalne izazove u društvu i moguća rešenja. Nagrade su uvek priznanje za one koji ih dobiju, ali i velika motivacija za sve ostale da pokrenu slične aktivnosti. Posao selektora uopšte nije bio lak jer svaki prijavljeni projekat doprinosi podizanju kvaliteta života u zajednici. Ipak, jednoglasno smo izdvojili najbolje.“

Titulu najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji 2020/2021 godine i statuetu GRAND PRIX KAMPANJE SA SVRHOM 2021 osvojile su kampanje:
1. „Hvala vam, doktori!“ agencije MaCann Beograd i magazina Nedeljnik
2. „Nesalomivi“ koju je za Hemofarm Fondaciju kreirala agencija New Moment New Ideas Company
3. „Prati suncokret“ kompanije Dijamant doo Zrenjanin i Zvijezda doo kreiranu uz pomoć digitalne agencija ŽIŠKA i PR agencije RIGHT.
4. „Neću da ćutim“ agencije Homepage za klijenta DOX TV – Televizija Classicum.

Posebnu nagradu tima počasnih selektora kao i titulu i statuetu „KAMPANJE SA SVRHOM 2021“ ponele su kampanje:
1. „Kada budeš bila spremna“ agencije Direct Media United Solutions, realizovane u saradnji sa ALMA QUATTRO i partnerima: Nedeljnik, Fajterke junajted, Janom Oršolić i WARP studiom.
2. „Zato što ih volimo“ kompanije AVON Cosmetics SCG koja je realizovana uz pomoć Fonda B92 i agencija Popular i Olaf & MacAteer.

Kampanje koje su ponele titulu i statuetu „KAMPANJE SA SVRHOM 2021“ su
1. „Vakcinacijom podižemo imunitet dece“ koju je za UNICEF Srbija kreirala agencija Red Communications
2. „Svet kakav želiš“ kompanije A1 Srbija, koju je kreirala agencija Propulsion
3. „Brzinom do zvezda“ kompanije Telenor Srbija koju je kreirala agencija New Moment uz partnera Atlletski savez Srbije
4. „Škola kao nacrtana za vas“ Eurobank a.d. realizovana uz pomoć agencije Represent Communications
5. „Baza retkih bolesti“ agencije Retro Digital Agency iz Novog Sada realizovana za potrebe udruženja Život -udruženje građana za borbu protiv retkih bolesti kod dece
6. „BISER Nutri Akademija“ kompanije MLEKOPRODUKT Zrenjanin, realizovana uz pomoć agencije CONSULTING M
7. „Krug podrške“, OTP Banke Srbija realizovana uz pomoć Olimpijskog komiteta Srbije i agencije DNA Communication
8. „Bez E“ kompanije Mlekara Šabac, kreirana uz pomoć agencije Block&Roll.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari