Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Savet za brendove isti kao za ljude: imajte svrhu, nemojte samo da postojite

Nacionalni festival integrisanih komunikacija Kaktus okupio je najveće svetske kreativce i najuticajnije govornike iz industrije komunikacija. Učesnica je bila i Neli Angelova, direktorka komunikacija kompanije Nestlé za jugoistočno evropsko tržište, koja je istakla da bi jedan od najvažnijih ciljeva kompanija trebalo da bude – graditi brend sa svrhom, koji je smislen i relevantan.

Angelova je naglasila da potrošači od kompanija i brendova očekuju da predvode promene, da budu praktični, i da im budu podrška u svakodnevnom životu. Podsetila je da u osnovi poslovne filozofije Nestlé-a leži nastojanje da njihovi brendovi unaprede kvalitet života današnjih i budućih generacija.

„Poslovanje samo radi profita je davno prevaziđen koncept. Potrošači su sve zahtevniji i poverenje ukazuju brendovima koji imaju više ciljeve, a pandemija je podigla njihova očekivanja na još viši nivo. Zabrinuti za sopstveno zdravlje, dobrobit društva i budućnost planete, potrošači su nagradili brendove koji pokazuju brigu za ljude i životnu sredinu, a manje pažnje su posvetili brendovima neosetljivim na potrebe zajednice”, istakla je Angelova.

U svom izlaganju ona je naglasila da Nestlé gradi poverenje ne samo ukusnim proizvodima, čiju hranljivu vrednost kontinuirano unapređuje, već i nastojanjem da promeni život na bolje za što veći broj ljudi. Samo tokom 2021. godine, kompanija je ugroženim grupama stanovništva donirala proizvode u vrednosti većoj od 17 miliona dinara. Da potrošači to itekako znaju cene pokazuje poverenje koje godinama unazad poklanjaju Nestlé brendovima, među kojima su i poznati C proizvodi. Začin C je jedanaesti put u nizu dobitnik nagrade „Moj izbor“ u svojoj kategoriji. Kao deo Nestlé porodice, ovaj brend podržava domaću poljoprivredu i proizvođače, povećavajući udeo lokalno proizvedenih sirovina koje ulaze u sastav C proizvoda.

„Privilegija je da u Surčinu imate lokalnu proizvodnju, i to u fabrici koja je prva u Srbiji prestala da šalje otpad na deponije. Sprovodeći projekat regenerativne poljoprivrede i podrškom domaćim dobavljačima, zajedno gradimo zdraviju budućnost, sa zdravijim sastojcima, uz manje emisije ugljen-dioksida i korišćenjem zelene energije u proizvodnji. Birajući naš proizvod, potrošači nam stavljaju do znanja da su svesni da je taj brend učinio nešto dobro za njih, društvo i planetu“, naglasila je Angelova.

Na kraju izlaganja, ona je poručila da za brendove ima isti savet kao i za sve ljude: „Imajte svrhu, nemojte samo da postojite. Zaradite ljubav, pomažite drugima i sačuvajte planetu za buduće generacije.“

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!