Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Razvoj shopping centara u eri razvoja digitala

Kada govorimo o promenama u šoping navikama potrošača, neosporna je činjenica da je na to uticao razvoj e-commerce koji je već nekoliko godina u konstantnom rastu. Pandemija virusa Covid 19 je samo ubrzala i dodatno razvila online prodajni kanal, budući da su se fizička mesta prodaje u jednom trenutku pandemije suočila sa iznenadnim smanjenjem broja kupaca, čak i zatvaranjem. U pomenutoj situaciji, globalni odgovor retailer-a je da povećaju svoje prisustvo na digital kanalu kroz online radnje i šoping aplikacije, kako bi održali kontinuitet poslovanja.

Međutim, tokom trajanja pandemije, ljudi su osetili potrebu da se vrate prethodnim navikama i svoje slobodno vreme ispune kvalitetnim sadržajem u šoping centrima kao bitnim mestima društvenog života, ispunjavajući pri tom različite potrebe. Mi u MPC Properties, kompaniji koja u svom vlasništvu ima šoping centre Ušće, BEO, Mercator i Immo Outlet centar, smo to prepoznali i zajedno sa našim zakupcima radimo na razvoju i premiumizaciji iskustva na fizičkim prodajnim mestima, postavljajući kao glavni prioritet bezbednost posetilaca kroz sprovođenje i pridržavanje svih zvanično propisanih mera zaštite u vreme pandemije.

Zašto su fizička mesta prodaje jako važna? Odgovor je u potrebama kupca – on se u našim centrima susreće sa svakim pojedinačnim brendom, ima priliku da zaista dodirne, oseti, doživi iskustvo koje online kanal ne može da nadomesti, pa se kroz taj kontakt gradi tzv. brand love & relevance. I sam Amazon je najavio otvaranje fizičkih radnji kako bi brendovi ostvarili konekciju sa svojim kupcima. U tom smislu se budućnost retail-a ne može posmatrati odvojeno offline/online, već naprotiv – nastale promene predstavljaju veliku šansu za integraciju i dalji rast relevantnosti šoping centara u smislu unapređenja iskustva posetioca, ispunjavajući njegova očekvanja i kao potrošača i kao društvenog bića.

MPC Properties pažljivo osluškuje potrebe svojih posetilaca i mogu sa ushićenjem da najavim lansiranje platforme kroz mobilnu aplikaciju koja povezuje brendove u našim šoping centrima sa potrošačima. Na taj način ćemo kroz našu mrežu unaprediti šoping iskustvo koje počinje online, a završava se offline. Važan podatak kojim smo se vodili je da 60% šopinga danas počinje online pretragom, dok 90% populacije čim ustane ujutru proverava informacije na svom mobilnom telefonu. Naša aplikacija će pružiti napredno korisničko iskustvo: na jednom mestu će biti dostupne sve informacije o svakom od naša tri šoping centra – UŠĆE, BEO i Mercator – o zakupcima, njihovim brendovima, ekskluzivnim popustima i specijalnim pogodnostima, servisnim informacijama, ali i inspirativnim sadržajima. Uz to, lojalnost posetioca će biti višestruko nagrađena, jer će se na jednostavan način kroz aplikaciju u udobnosti svoje kuće isplanirati kupovina, dobijati informacije o događanjima u centrima, kao i različitim vestima koje se tiču omiljenih brendova, inspirativnih lifestyle sadržaj i ekskluzivnih pogodnosti, dok dolascima u pomenute centre posetilac osvaja poene koje može zameniti za poklone i popuste. Aplikaciju ćemo kroz vreme unapređivati prateći potrebe naših kako zakupaca, tako i posetilaca.
I kao zaključak vezano za razvoj šoping centara u eri razvoja digitala: budući da je ono što online ne može da pruži zapravo zabava i doživljaj koji se dešava na fizičkoj destinaciji, šoping centri će svojom ponudom i načinom poslovanja morati da balansiraju potrebu za osećajem bezbednosti koji posetioci žele da imaju u trenutnoj situaciji i njihovu potrebu za zabavom i iskustvom koje se može doživeti samo na licu mesta, koristeći pri tom sve prednosti digitalnih kanala koje ga pripremaju za posetu. Šoping centri postaju svojevrsni „community centri“ u kojima se dešava sinergija online i offline iskustva.

Autor teksta: Jelena Lešević, Head Of Marketing, MPC Properties

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!