Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 971

Reciklirajte i vi!

0

Voditelji Galeb Nikačević Hasci-Jare, Zlatko Rakonjac i Lazar Sakan, Ivan Arandjelovic, Maja Atanasijević i Anđelija Vujević, frontmen Rare-a Mirko Lukić, PR menadžer Arene Danijela Rakić, Mihajlo i Saška iz grupe DreDDup, kao i Hrvoje Džeba, jedan od pobednika konkursa za dvojnika “Marilyn Manson LookAlike” takmičili su se u ubacivanju limenki u ReCan kontejnere za reciklažu i tako podržali društveno – odgovornu akciju „Reciklirajte i Vi!“ Apatinske pivare.

Društvene mreže kao ključ popularnosti

Popularnost Evropskog parlamenta na društvenim mrežama vrtoglavo je porasla proteklih godina iako građani sve manje veruju u političke stranke i opada broj onih koji izlaze na izbore za Evropski parlament. To se delimično može objasniti i trikovima koji se koriste da bi se na profil neke institucije ili kompanije u što većem broju privukli korisnici društvenih mreža Fejsbuk (Facebook) ili Tviter (Twitter).

Kako su poslovale agencije za zakup oglasnog prostora u 2011?

0

Dok je profesionalna i druga javnost pričala, i dan-danas istom žestinom priča, o uočenoj krizi u privređivanju, čija je jedna od posledica bilo smanjivanje mnogih budžeta za marketinške a naročito za oglašivačke aktivnosti, grupacija preduzeća kojа se bave trgovinom medijskim prostorom to, očito je, niје osetilа, pokazuju rezultati analize časopisa Svet Marketinga.

TV stanice ne objavljuju netačne informacije o gledanosti!

Izvršni direktor agencije AGB Nielsen Media Research Darko Broćić specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri televizije „manipulišu“ informacija o gledanosti TV programa, na koji način funkcionišu piplmetri u Srbiji, kao i šta objektivna istraživanja kažu – koja TV stanica u Srbiji je najgledanija.

Zeleni marketing: Uticaj reklama na ekološko ponašanje potrošača

0

Potrošači su sve više svesni posledica globalnog zagrejavanja i konstantnog narušavanja životne sredine. Širom sveta ljudi pokazuju zabrinutost za životnu sredinu i menjaju svoje ponašanje. Kao rezultat toga, pojavio se zeleni marketing koji zahteva održive i društveno odgovorne proizvode i usluge. Mnoge kompanije su počele da u svoje strategije i imidz ugradjuju zeleni marketing proizvodeći i promovišući proizvode koji odgovaraju ekološkim zahtevima i javnim politikama.

Turski mediji emituju vesti i na bošnjačkom

Turskim uticajima na Balkan – istorijskim, privrednim, kulturnim, diplomatskim, odnedavno treba dodati i medijski. Državna novinska agencija ”Anadolija”, koja je doskora objavljivala vesti samo na turskom i engleskom jeziku, od marta informacije emituje i na bošnjačkom, odnosno srpskom i hrvatskom. U ovom medijskom iskoraku na Balkan jasno je širenje ”meke moći” Ankare.

Srbija: Više na internetu nego pred TV-om

Wave je svetsko istraživanje o upotrebi društvenih medija, u koje je po drugi put uključena i Srbija. Na uzorku od 500 internet korisnika, starosti između 16 i 54 godine, sprovedeno je istraživanje u oktobru prošle godine, a za temu ima digitalne i društvene medije, odnosno njihov sve veći značaj za pojedince i kompanije. Istraživanje je pokazalo da se rast upotrebe društvenih mreža usporio na globalnom nivou, a tako je i u Srbiji.

Završena 7. Beogradska nedelja dizajna

0

Sinoć je završena 7. Beogradska nedelja dizajna dodelom Beogradskog Gran prija dizajna 2012 i koncertom italijanskog DJ-a Luminodisco u prestoničkom restoranu Dijagonala. Ovogodišnju nagradu BDW-a za dizajn dobio je francuski dizajner Matje Leaneur (Mathieu Lehanneur), poznat po svojim originalnim delima nastalim u istraživanju ljudskog tela, bioloških struktura i matematičkih formi i proučavanju složenost organskih sistema.

Izabrane organizacije za projekat „Umrežavanje“

0

Institut za održive zajednice (ISC) i agencija Represent Communications izabrali su 12 organizacija građanskog društva sa kojima će stručni konsultanti raditi na projektu „Umrežavanje“. Izabranih 12 organizacija će narednih sedam meseci raditi sa stručnim konsultantima, koji će im pomoći da strateški koriste društvene mreže i nove tehnologije u svom radu. Projekat „Umrežavanje“ u okviru programa „Inicijativa javnog zagovaranja građanskog društva u Srbiji“ finansira USAID.