Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Asocijacija medija:Mere protiv gašenja štampe

Ukoliko se hitno ne preduzmu odgovarajuće mere, Srbija će biti jedina zemlja u Evropi koja će ostati bez štampanih medija. Na ovo su predstavnike vlasti upozorili predstavnici Asocijacije medija koja okuplja 13 novinsko-izdavačkih kuća sa devet dnevnih listova i 130 magazina, kao i dve novinske agencije.
Katastrofalno stanje u ovom sektoru Asocijacija ilustruje podatkom da je u protekle dve godine broj štampanih izdanja više nego prepolovljen – sa 470 na manje od 200 naslova krajem 2011. godine. U tom period sem “voluntarističkih” pokušaja pojedinih članova vlade nije učinjeno ništa da se situacija popravi, a i sprovođenje medijske strategija kasni. Upravni odbor Asocijacije zahteva da država, u postupku i rokovima predviđenim strategijom, na transparentan način izađe iz vlasništva u svim medijima u kojima još ima svoje udele.
U skladu sa Strategijom, zahteva se da se odmah pristupi izmenama i dopunama ili izradi paketa novih
medijskih zakona, pre svega Zakona o informisanju, Zakona o oglašavanju, Zakona o javnim servisima i Zakona o elektronskim komunikacijama. Asocijacija insistira i da se štampanim medijima PDV smanji na četiri odsto ili dva odsto, u skladu sa inicijativom Evropske asocijacije novinskih izdavača da sve zemlje EU štampanim medijima maksimalno smanje PDV ili da ga svedu na nultu stopu.
Upravni odbor Asocijacije medija, takođe, očekuje i ukidanje svih carina na uvoz repromaterijala i opreme za štampane medije, kao i stimulisanje zapošljavanja u medijskom sektoru smanjivanjem poreza i doprinosa na stalno zaposlene, oslobađanjem od dela poreza i doprinosa na novozaposlene i smanjivanjem poreza na autorske honorare.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!