Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Živimo u okeanu informacija…i ne razumemo ih!

Kvantitet ili kvalitet – mediji između pritiska za uspehom i obaveza vezanih za obrazovanje, bila je jedna od tema međunarodne konferencije „Global medija foruma“ na kojoj je uvodničar profesor Franc Jozef Radermaher danas ukazao da nije nemoralno privredno biti uspešan, a Mihael Svidkoj, savetnik ruskog predsednika, ocenio da živimo u „okeanu informacija“.
„Mi živimo u okeanu informacija. Samo ih ne razumemo“, rekao je Svidkoj i, ukazujući da je pitanje da li televizija tu vidi jednu „misiju“ ili sebe razume kao komercijalni produkt, istakao da je „u svakom slučaju televizija ogledalo realnog života“. Prema Radermaheru, profesoru sa Univerziteta u Ulmu, mediji su, u zavisnosti od vlasničkih odnosa i privredne snage, u stanju da šire ideje.
„Svi oni imaju zajednički cilj – biti uspešan. Onaj ko obrazovanje posmatra kao svoju misiju, mora pokušati da bude uspešan…pri tom, ništa nije nemoralno biti uspešan…“, rekao je Radermaher.
Šarlote Cole, zamenik predsednika „Global Education, Sesame Workshop“, založila za kombinaciju učenja i zabave. Lin Vejll, portparol BBG (Broadcasting Board of Governors, SAD), mišljenja je da je cilj medija „jedan zdravi ‘miks’ između učenja i zabave“, dok je medijski preduzetnik iz Južne Afrike Traver Nkube, ukazao da zapadni mediji iz negativnog ugla izveštavaju o afričkom kontinentu – gde su teme glad, ropstvo i siromaštvo.
„Naša uloga kao novinara mora, ipak, biti da se angažujemo za naš narod, za našu publiku da budemo relevantni, a sa ljudima da sarađujemo. To je džinovska odgovornost“, rekao je Nkube. Sutra, drugog dana konferencije, najavljeno je da će goste pozdraviti šef nemačke diplomatije Gvido Vestervele.
Na ovoj konferenciji, posvećenoj kulturi, medijima i obrazovanju, nalazi se niz tema – od uloge univerziteta u Tunisu i Egiptu, kao „ambasadora“ promena, preko zadovoljstva u procesu učenja, do televizijskog tržišta Rusije i, u ovom vremenu visokog tehnološkog razvoja, važnog pitanja digitalne kompetencije, kao „ključa“ političkog i socijalnog angažmana.
Na ovom kongresu, na kojem će predstavnici medija, međudržavni eksperti, političari, naučnici iz celog sveta za zajedničkim stolom „Dojče vele – Global medija foruma“, tražiti rešenja, raspravljaće se i o pitanju – globalizacija kao prijatelj ili neprijatelj kulturološke raznolikosti i interkulturalnog dijaloga. Mediji i karijera, ljudska prava i rasizam i nove generacije koje stvaraju medije biće, takođe, teme ove konferencije, čiji su partneri Ministarstvo inostranih poslova Nemačke, nemačka Unesko komisija, kao organizacija za multikulturalnu politiku i obrazovanje, Evropska unija, institucije pokrajine Severna Rajna Vestfalija, „Gete institut“ i drugi.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!