Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 972

Samsungova humanitarna akcija u duhu Olimpijskih igara u Londonu

0

„Trkom nade“ na beogradskoj Adi ciganliji zvanično je počela humanitarna akcija „Hope Relay“ kojom kompanija Samsung Electronics pomaže SOS Dečija sela u Srbiji. Više od hiljadu učesnika preuzelo je aplikaciju i zajedno sa štićenicima ovih ustanova, uz podršku srpskih olimpijaca i drugih poznatih ličnosti, pretrčalo svoje prve kilometre. Koristeći ovu aplikaciju kompanija Samsung će na osnovu broja pređenih kilometara SOS Dečijim selima donirati novčanu pomoć.

Novi format banera u Srbiji

0

Novi format banera “filmstrip” lansiran je danas u Srbiji na sajtu www.blic.rs. Filmstrip je jedan od šest Rising Stars formata koji su izabrani na osnovu 36 inovativnih predloga od strane IAB (Interactive Advertising Bureau) grupe. Grupu su činili kreativni direktori, predstavnici medijskih agencija, izdavača i specijalista za serviranje banera.

Pink dobio novog urednika informativnog programa

Televizija „Pink“ dobila je novog glavnog i odgovornog urednika informativnog programa. Umesto Tanje Jordović, koja je do sada obavljala ovu funkciju, došao je Goran Gmitrić. Gmitrić je novinarsku karijeru započeo još tokom studija, a 14 godina je bio zaposlen na RTS-u, od reportera u “Beogradskom programu” do Zamenika glavnog i odgovornog urednika informativnog programa “javnog servisa”.

Kako tviteraši koriste iskustva tradicionalnih medija?

Oni neprestano šalju tvitove, mnoge od njih jednostavno retvituju. U dosluhu su s drugim korisnicima koji šalju iste tvitove u isto vreme. Oni su Twitter propagandisti, a prema novom istraživanju s Tehnološkog koledža računarstva u Džordžiji, svi imaju isti modus operandi, odnosno svi deluju na isti način.

Da li potrošači žele vezu sa vašim brendom?

0

Dok većina kompanija sa naših prostora koristi društvene mreže kao oglasni prostor u dnevnim novinama (jedini cilj je da što više kažu o sebi i svojim proizvodima), većina svetskih kompanija/brendova je već upoznala snagu Web 2.0 platforme i važnosti interakcije za percepciju njihovog brenda. Iako velike kompanije pažljivo planiraju i kontinuirano prate komunikaciju na društvenim medijima, potpuno svesni snage interakcije zajednice koja se okuplja na nekoj stranici, njihova sklonost da veruju da je ona jedino važna za pravi engagement, odnosno vezu – malo je preuveličana.

Online Advertising Tour u Beogradu

2

U cilju dalje promocije razvoja internet tržišta u Srbiji, kao i onlajn advertajzing industrije, ABC Srbija uz podršku IREX-a i USAID-a organizovala je niz lokalnih seminara u Srbiji, a završna konferencija je 28. juna u Beogradu, u hotelu “Zira”.

D-kit – servis za promociju malih i srednjih preduzeća na digitalnim medijima

3

Real Time Group u saradnji sa izraelskom kompanijom iSOCIA, predstavila je prvi put srpskoj javnosti revolucionarni servis D-kit Srbija, koji nudi efikasno rešenje za pozicioniranje malih i srednjih preduzeća na tržištu, kao i promociju na web-u, društvenim mrežama i mobilnim platformama.

Nagrada za kampanju „Bitka za bebe“

0

Fondu B92 i agenciji „Sači i Sači“ uručena je u Evropskom parlamentu prestižna međunarodna nagrada Ker avord za kampanju „Bitka za bebe“. EACA Ker avord je najveća nagrada koju EP i Evropska asocijacija medijskih i marketinških agencija dodeljuju najboljim humanitarnim i društveno odgovornim kampanjama.
„Napravili smo evoluciju kada je reč o pravljenju kampanja. Mi ne podižemo samo svest o problemu, već ga i rešavamo. Bitka za bebe je najbolji primer za to“, kaže Veran Matić, predsednik UO Fonda B92.

Komunikativna vlada

0

Vruća stolica u Nemanjinoj 11 zasad je prazna, ali osoba koja na nju sedne, a već u prvoj nedelji svog mandata ne ispuni nužne komunikacijske principe, neće se tu dugo zadržati. Svi smo svesni ekonomskih teškoća i činjenice da će novi ministri biti prinuđeni da povlače vrlo nepopularne poteze. Zato nam je neophodna veoma komunikativna vlada. Shodno težini i dramatičnosti koju će takvi postupci izazvati, komunikacija pre i posle donošenja odluka mora da bude kvalitetnija.

Otvorena Beogradska nedelja dizajna

0

Svečanim otvaranjem u Narodnoj biblioteci Srbije, započela je sedma Beogradska nedelja dizajna, popularna manifestacija kreativne industrije i savremenog biznisa. Tokom trodnevne konferencije predavanja će održati 28 vodećih kreativaca iz preko 20 zemalja širom sveta. Ministar kulture, informisanja i informacionog društva Predrag Marković svečano je otvorio sedmu Beogradsku nedelju dizajna u Narodnoj biblioteci Srbije.