Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 973

Arne Kinze u Mikser Haus-u

0

Organizacija Mikser dovodi u Beograd priznatog belgijskog umetnika Arnea Kinzea (Arne Quinze), prepoznatljivog po gigantskim instalacijama u javnom prostoru. Nakon upravo otvorenih izložbi na Trijenalu savremene umetnosti u Ostendeu i samostalne izložbe u Roterdamu, Kinze će u Mikser Hausu lično otvoriti izložbenu postavku „Gradovi kao muzeji na otvorenom“, na kojoj će predstaviti projekte koje je realizovao u Belgiji, Nemačkoj, Francuskoj, Kini i Americi, kao i koncept velike metalne instalacije koju autor namerava da pokloni Beogradu.

Facebook uvodi reklame na mobilnim

0

I dok pojedini analitičari tvrde, a mediji prenose, da će Facebook nestati u narednih osam godina, to jest do 2020. godine, Facebook smišlja načine za dodatnu zaradu. Mobilna verzija ove društvene mreže neće još dugo biti oslobođena reklama, jer je Facebook upravo objavio mogućnost za mobilno oglašavanje, koje je zainteresovanima dostupno beu obzira na to da li se reklamiraju i na web verziji.

Građani kao kustosi

0

Nastavljajući realizaciju projekta “Blago nama” Narodni muzej će i ubuduće zainteresovanim posetiocima predstavljati različite periode istorije i različite identitete grada Beograda, raznovrsne pojave koje su naš grad učinile velikim i značajnim.

Čiji je veći, brand index

0

Via Media već drugu godinu zaredom organizuje Branding konferenciju, tako će se i ovoga 15. juna u Hotelu Europa u Sarajevu susresti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti brandinga i predstavnici najvećih kompanija u regiji. Sve je spremno za veliki događaj, a svoj dolazak na mesto razmene iskustva i znanja iz oblasti brandinga potvrdile su najveće regionalne kompanije među kojima su: Coca Cola, Dukat, Jaffa, Vispak, Beohemija, Klas, Henkel, Gfk, Konzum, Pfizer, Adidas, HTC, UniCredit banka, Bellisima, Lutrija BiH, Imperial Tobacco, Stock BiH…

Jelen Pivo šampion kvaliteta!

0

Četrnaestu godinu za redom na Međunarodnoj selekciji kvaliteta Monde Selection 2012, Jelen Pivo Apatinske pivare osvojilo je nedavno najviše priznanje za kvalitet – Trofej međunarodnog kvaliteta za 2012 godinu. U jakoj konkurenciji testirano je preko 200 proizvodnih artikala, a Jelen Pivo u flašama od 0,5l i 0,3l, kao i u limenci od 0,5l i Jelen Cool su dobitnici zlatnih medalja. Zlatnom medaljom okićeno je i najstarije pivo Pivare, Apatinsko Pivo.

Džon Brenč u septembru u Beogradu

0

Beograd će 08. septembra ove godine po treći put ugostiti prof. dr Džona Brenča, stručnjaka iz oblasti marketinga i međunarodnog poslovanja koji je 2009. godine bio gostujući predavač dr Filipa Kotlera, svetski poznatog eksperta iz oblasti marketinga. Ovoga puta održaće seminar pod nazivom Marketing Strategy: The Big Picture, najavila je izdavačka kuća Mate Beograd.

Fridom haus: Loše stanje medija u Srbiji

Evropska unija pozitivno utiče na zemlje Zapadnog Balkana, ali ključne reforme stagniraju u gotovo svakoj od tih država, ocenjuje organizacija Fridom haus. U najnovijem izveštaju o „Nacijama u tranziciji 2012“, Srbija je kao i većina ostalih država regiona svrstana u red zemalja sa polukonsolidovanim demokratijama.

Najniža gledanost CNN-a u poslednjih 20 godina

SVET – Jedna od najvećih medijskih kuća na svetu, američki CNN, nalazi se u velikim problemima, jer je gledanost ove televizije najniža u dvadesetogodišnjoj istoriji. CNN gubi popularnost, a pad gledanosti je čak 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Ni nova zvezda, Pirs Morgan, koji je zamenio Leri King, nije privukao gledaoce, a CNN-ova konkurencija, Fox News i MSNBC imaju daleko bolje rezultate, prenosi Jutarnji list. Mada, ni njima ne cvetaju ruže, pa je pad gledanosti od 10 do 20 posto.

„Interaktivni kostim” u Supermarketu

0

Supermarket concept space (Višnjićeva 10) mesto je na kome je juče otvorena izložba “Interaktivni kostim kao otvoreni tekst“. Projekat je nastao po ideji Marije Tavčar, kostimografkinje i teoretičarke umetnosti.

Nova društvena mreža za ljubitelje filmova i TV serija

Juče je u rad puštena prva regionalna društvena mreža za sve ljubitelje filmova, serija i emisija TVProfil.net. Slično kao i na ostalim društvenim mrežama, korisnici grade svoj profil koji se temelji na sadržajima koje prate, gledaju ili planiraju gledati. Svaki korisnik kreira listu svojih omiljenih filmova ili serija, dele se preporuke sa ostalim korisnicima, raspravlja se i komentariše. Moguće je i personalizovati www.TvProfil.net s omiljenim filmskim citatima.