Kompanija „Knjaz Miloš“ predstavila je novu ambalažu svog čuvenog brenda, „Knjaz Miloš“ mineralne vode. Poslednju inovaciju te kompanije predstavili su Svetlana Glumac, direktorka korporativnih i regulatornih poslova „Danube Foods Group“, i Milan Vujović, direktor marketinga kompanije „Knjaz Miloš“.
Najvidljivija promena nove ambalaže „Knjaz“ Miloš mineralne vode od 0.5li 1.5l jeste u boji, te se dobro poznati „Knjaz“ od sada prodaje u zelenoj ambalaži, blaže gazirani u plavoj, dok je Knjaz sa aromom limuna u žutoj boji. Osim toga, ambalaže su u cilju modernizacije i standardizacije čitavog „Knjaz Miloš“ portfolia oplemenjene posebno dizajniranim novim etiketama, sa tekstom na latinici i ćirilici.
Svetlana Glumac, direktorka korporativnih i regulatornih poslova „Danube Foods Group“ u čijem sastavu posluje kompanija „Knjaz Miloš“, tom prilikom rekla je: – Lidersku poziciju na tržištu, u kompaniji „Knjaz Miloš“, doživljavamo kao pitanje stalnog izazova. Upravo iz tog razloga odlučili smo da naš vodeći proizvod, gaziranu prirodnu mineralnu vodu „Knjaz Miloš“, još više usavršimo, oplemenimo i modernizujemo. Uvek smo pratili svetske trendove, imajući u vidu zadovoljstvo naših potrošačakao prioritet. Najbolji pokazatelj da smo na dobrom putu, ali i našeg uspeha, je prošlogodišnja proslava jubileja, dvestote godišnjice postojanja mineralne vode „Knjaz Miloš“.
Izvor: eKapija
Poštovanje,
Moje ime je Ivana Banković i buduća sam volonterka na Olimpijskim igrama u Rio de Žaneiru. Trenutno spromodim projekat na promociji brazilske kulture u Srbiji i fundraising sa ciljem odlaska na Olimpijske igre. Javlljam Vam se povodom moguće saradnje koju bismo ostvarili tim povodom, a na polju promocije.
Pozdrav