Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 974

Wave6

U petak 8. juna od 14h, u sali Beogradske filharmonije, agencija Universal Media i Fastbridge predstavljaju novo Wave6 istraživanje. Ne propustite da čujete najnovije trendove u svetu društvenih medija, a o čemu će govoriti direktorka sektora za PR Telekom Srbije Milica Marković, marketing direktor Calsberg Srbija Andre Jacques, najuticajnija modna blogerka Sara Brajović, jedan od uticajnijih ljudi u sferi digitalnog marketinga Nebojša Radović i mnogi drugi.

Greška u reklami skupo koštala kompaniju Delez

0

SVET – Iako je prodao 3.000 boca piva, belgijski lanac supermarketa „Delez“ nije ništa zaradio zbog greške u reklamnoj poruci objavljenoj na svom prodajnom sajtu. Kako prenose lokalni mediji, tokom promotivne akcije koja je trajala od četvrtka do nedelje, Delez je nudio sniženje od 2,49 evra za svaku kupljenu bocu piva marke „grimbergen“, što je zapravo cena jedne flaše.

Šoljica kafe, Twitter i najnovije vesti

0

Vodeći list na engleskom jeziku u Ujedinjenim Arapaskim Emiratima iskoristio je naviku ljudi da vesti čitaju uz šoljicu kafe. Pogledajte kako su oni upotrebili Twitter u te svrhe i kakve je efekte imala ova kampanja.

Otvoren konkurs za „Primere dobre prakse odnosa s javnošću 2012″

0

U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između profesionalaca iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet organizacionih nauka iz Beograda i Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada, uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošdu, pokreću drugo izdanje publikacije “Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012”. Publikacija se objavljuje jednom godišnje i sadrži prikaze uspešnih komunikacionih projekata i kampanja iz Srbije i regiona.

Jafa novi sponzor OKS

0

Olimpijski komitet Srbije (OKS) dobio je još jednog sponzora, kompaniju Jafa iz Crvenke.

„Facebook je mašina za digitalni nadzor“

U intervjuu za tportal Ričard Stolman, jedan od pionira programiranja i internet aktivizma, objašnjava zbog čega se svi moramo boriti za slobodu interneta i iznosi svoje kritike na račun Facebooka. Osnivač Fondacije za slobodni softver (Free Software Foundation) Facebook naziva mašinom za digitalni nadzor ljudi.

Kako mediji vide saradnju sa PR agencijama?

0

Kako mediji vide saradnju sa PR agencijama pogledajte u rezultatima istraživanja koje je nedavno sprovela hrvatska komunikacijska agencija Abrakadabra. Istraživanje je sprovedeno putem Google ankete, u redakcijama većine hrvatskih medija putem kojeg se može saznati kako tu saradnju vide sami novinari i blogeri.

Kontrola troškova u mt:s

0

U saradnji sa beogradskom agencijom „McCann Erickson“, mt:s je lansirao novi oglasni TV spot u cilju promocije tarifnih paketa. U spotu na duhovit način dočarana je veoma poznata situacija u kojoj se sigurno našla svaka porodica. Novi TV spot ima za cilj da na jednostavan način objasni korisnicima da sada mogu da kontrolišu svoje račune za telefon, ali uz neograničene mogućnosti.

Izložba „Boje Afrike“ u TC Zira

0

Povodom obeležavanja manifestacije „Dani Afrike“ u TC Zira otvorena je izložba fotografija i maski „Boje Afrike“. Umetnici čiji su radovi predstavljeni na izložbi su Mario Bralić, Marko Todorović, Evin Pešić, Mirjana Ristić Damjanović. Kustos izložbe je Andrijana Pajović koja je predstavila i svoje portrete mladih ljudi iz podsaharske Afrike koji žive u Beogradu.

Pepsi pokrenuo kampanju „Live for Now“

0

Pepsi je u partnerstvu sa Twitterom dogovorio kampanju na 52 nedelje pod nazivom „Live for Now“. Partnerstvo pod nazivom Live for Now Music koristi video, live streaming i originalni sadržaj kao alat za ciljanje svoje publike. „To je najveća inicijativa koju su marketinški stručnjaci kompanije Pepsi učinili sa Twitterom do sada“, rekao je Adam Bain, Twitter potpredsednik.