Mnogi od nas ne mogu da zamisle jutro bez šoljice dobre kafe. U nastavku vam predstavljamo reklame za kafu – nekada i sada, preuzete iz različitih izvora sa Interneta. Sami ocenite koje su kreativnije.
Nekada
Mnogi od nas ne mogu da zamisle jutro bez šoljice dobre kafe. U nastavku vam predstavljamo reklame za kafu – nekada i sada, preuzete iz različitih izvora sa Interneta. Sami ocenite koje su kreativnije.
Nekada
Mobilna telefonija Srbije modernizovala je mrežu u Vojvodini, što će korisnicima pre svega omogućiti i do deset puta brže surfovanje mobilnim internetom. Unapređenje mrežne infrastrukture nastavlja se na čitavoj teritoriji Srbije, kako bi treća generacija mobilne mreže svuda dostigla maksimum kvaliteta i do sada najveće zabeležene brzine protoka interneta.
SVET – Novi izveštaj Lore Filden za Rojters pokazuje da bi programi podsticaja i povećane kazne za medijske kuće mogli pomoći u rehabilitaciji regulatornog sistema za štampu u Velikoj Britaniji. Kao odgovor na skorašnje kritike od strane vlasti i javnosti, Komisija za žalbe na štampu Velike Britanije objavila je u martu plan da se uvede novi regulatorni sistem za medije. Međutim, dok novinari i zvaničnici pokušavaju da pronađu svoj novi put kroz propise, komleksnost ovog zadatka postaje sve očiglednija.
Kompanija Mega Biro predstavila je u petak medijima, velikom broju poslovnih ljudi koji se bave internetom portal www.mpn.rs. Ovaj jedinstveni portal, skraćenog naziva od “Moja poslovna nabavka”, nastao je u želji da se kreira potpuno novi način komunikacije ponude i potražnje kako bi se zadovoljile potrebe poslovne pretrage za robama i dobavljačima usluga.
U subotu uveče završen je Mikser festival, koji je tokom devet dana trajanja posetilo približno sto hiljada gostiju. Povodom završetka festivala specijalno za Marketing mrežu PR menadžerka Miksera Tamara Marković govori na koji način je Savamala tokom trajanja festivala postala labaratorija, u kojoj meri je Mikser kuća pomogla mladim dizajnerima da se probiju na tržište, ali i kako upravljati velikim događajima uz minimalna finansijska sredstva.
Ako ste kreativni, u trenutku inspiracije i običan beli papir može da postane vaše umetničko delo. To potvrđuju i dela danskog umetnika Petera Callesena koji transformiše listove belog papira u jedinstvene trodimenzionalne radove i skulpture. Izdvajamo neke njegove radove, a detaljnije možete da pogledate na sajtu www.toxel.com.
Belgijska agencija „Duval Gvilam“ opet je ispunila cilj i pomoću kontroverzne reklame skrenula pažnju na savetovalište za roditelje „De Opvoedingslijn“. Tvorci reklame poslužili su se formom skrivene kamere, a „žrtve“ su uverili da neko ima seks u javnom WC-u. Spot, koji je napravljen u vidu skrivene reklame, prikazuje žene u javnom WC-u koje su nemalo iznenađene glasnim stenjanjem iz jedne od kabina.
U petak u Beogradu u pres centru Tanjuga održana je konferencija za novinare i predstavljanje rezultata istraživanja o upotrebi Interneta koje je sprovelo Centar za razvoj Interneta. Istraživanje je sprovedeno tokom prvih deset dana aprila 2012. godine na uzoraku od 1239 ispitanika, putem nekoliko poznatih srpskih internet portala i blogova, kao i na društvenim mrežama Fejsbuk i Tviter.
Samo u jednom danu u Srbiji su ugašeni jedan dnevni list, jedan nedeljnik, a na ulicu su izašli i novinari jedne privatne televizije. Ekonomija i politika glavni su razlozi što je sve manje novina i sve više nezaposlenih novinara kojima se duguju plate i doprinosi, smatraju u strukovnim udruženjima.
Pristop Group, jedna od najvećih regionalnih mreža za upravljanje komunikacijama, i švajcarska korporacija Goldbach Group, vodeća Evropska mreža za elektronske komunikacije, udružile su svoje usluge u oblasti digitalnih komunikacija u Sloveniji i Hrvatskoj u okviru nove regionalne komapnije Goldbach Adriatic. Saradnja između agencija Pristop Group i Goldbach Group u novostvorenoj kompaniji, u kojoj Goldbach Group ima većinsko vlasništvom od 51%, a Pristop Group 49%, zasniva se na strateškom partnerstvu u okviru kog ove dve korporacije planiraju da se udruže u širenju tržišta digitalnih komunikacija u Jadranskom regionu.