Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Twitter se po prvi put reklamira na televiziji

Twitter je pokrenuo svoju prvi reklamnu kampanju u istoriji ove društvene mreže na televiziji, i to tokom Nascar trke kao deo napora da proširi svoju mrežu u „mejnstrim Americi“. Sedam oglasa dugih 15 sekundi emitovano je tokom nedeljne Pocono 400 trke u Pensilvaniji. Svaki od njih je isticao različit način na koji se Twitter može koristiti tokom pratećih događaja.
Jedan od vozača Brad Keselovski je pokazao sliku iz svog iPhone-a za volanom u svrhu kampanje. Svi oglasi su ukazivali gledaocima na twitter.com/#nascar nalog, koji je domaćin tvitova i ostalog materijala o trci. Komentator je rekao da nova kampanja treba da pokaže početnicima kako hashtags rade i da ih ohrabri da pogledaju web sajt kao destinaciju, a ne samo kao izvor zanimljivih linkova. Takođe, svrha ovoga je svakako bila i da se pokaže marketingu Twitter-ov potencijal za promovisanje brendova.

Izvor: Telegraph

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!