today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Facebook tvrdi da ima dobar marketing

Fejsbukov marketing i oglašavanje podstiču korisnike da kupuju proizvode u prodavnicama i online, navela je ova društvena mreža u svom zajedničkom saopštenju sa istraživačima ComScore. Oni su se ovim putem suprotstavili kritikama i istraživanjima koje su preispitivale uticaj promocija na sajtu. Konkretno, korisnici koji su videli neplaćene marketing poruke na društvenoj mreži o Starbucks kompaniji, kupili su neku stavku u lancu kafeterija u proteklih četiri nedelje 38% češće od onih koji nisu videli, poručio je analitičar ComScore-a. Ovde se, dakle, govori o Fejsbukovim korisnicima koji su „lajkovali“ Starbucks i njihovim prijateljima.
Korisnici koji su videli plaćeni oglas od drugog američkog prodavca, koji je ostao neimenovan u izveštaju, kupili su nešto iz prodavnica 16% češće i napravili online kupovine 56% češće. „Ovo pruža jak dokaz da Fejsbuk ima efikasan marketing kanal“, poručio je potpredsednik ComScore-a Endrju Lipsman.

Izvor: www.bloomberg.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!