Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Facebook tvrdi da ima dobar marketing

Fejsbukov marketing i oglašavanje podstiču korisnike da kupuju proizvode u prodavnicama i online, navela je ova društvena mreža u svom zajedničkom saopštenju sa istraživačima ComScore. Oni su se ovim putem suprotstavili kritikama i istraživanjima koje su preispitivale uticaj promocija na sajtu. Konkretno, korisnici koji su videli neplaćene marketing poruke na društvenoj mreži o Starbucks kompaniji, kupili su neku stavku u lancu kafeterija u proteklih četiri nedelje 38% češće od onih koji nisu videli, poručio je analitičar ComScore-a. Ovde se, dakle, govori o Fejsbukovim korisnicima koji su „lajkovali“ Starbucks i njihovim prijateljima.
Korisnici koji su videli plaćeni oglas od drugog američkog prodavca, koji je ostao neimenovan u izveštaju, kupili su nešto iz prodavnica 16% češće i napravili online kupovine 56% češće. „Ovo pruža jak dokaz da Fejsbuk ima efikasan marketing kanal“, poručio je potpredsednik ComScore-a Endrju Lipsman.

Izvor: www.bloomberg.com

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!