Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zlato Art Directors Club of Europe za agenciju Bruketa&Žinić OM

Na takmičenju 21st Annual Best of European Design and Advertising Awards u Barseloni koji je organizovao Art Directors Club of Europe (ADC*E), agencija Bruketa&Žinić OM osvojila je zlato za godišnji izveštaj Rezultati, urađen za Adris Grupu.
Za ovogodišnje ADC*E nagrade prijavljeno je oko 1000 radova iz 23 evropske zemlje. Žiri od 56 članova je, od ukupnog broja prijavljenih radova, za nagrade nominovao 185 radova od kojih je 29 nagrađeno zlatnim nagradama, a Grand Prix je pripao agenciji BETC (Francuska) za TV spot “Medved” urađen za Canal+.
U Nemačku je otišlo 16 zlatnih nagrada, u Francusku 3, Austriju i Švedsku po dve zlatne nagrade i po jedna u Hrvatsku, Republiku Češku, Portugaliju, Rusiju, Španiju i Švajcarsku. Hrvatska Agencija Bruketa&Žinić OM dobila je zlatnu nagradu u kategoriji Editorial / Books / Corporate /Publishing / Catalogues za godišnji izveštaj Rezultati urađen za Adris Grupu.
Radove je ocenjivao žiri kojim je predsedavao Andy Cheetham (Velika Britanija), kreativni direktor CheethamBell JWT i član Izvršnog komiteta D&AD (Design&Art Directors Club). ADC*E ga je pozvao da predsedava žirijem pošto se D&AD, jedan od osnivača ADC*E, ponovo priključio ovoj asocijaciji nakon 8 godina.
Pobeda u nekoj od kategorija ADC*E Award predstavlja korak ka vrhu s obzirom da će svi pobednici iz Barselone, šesti put zaredom, automatski učestvovati na interkontinentalnom takmičenju The Cup, kreiranom kao globalno partnerstvo između ADC*E, Azijsko-pacifičnog festivala AdFest, Ibero-američkog FIAP i Golden Drum-a.

Izvor: Media Marketing

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!