Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nova ekološka boca Rosa vode

Nova, ekološka PET boca za vodu „rosa“, koja je 30 odsto biljnog porekla, dostupna je tržištu Srbije, saopštila je kompanija Koka-kola. Nova ‘rosa’ eko boca, prva te vrste u Srbiji, napravljena je od etanola iz šećerne trske i ima iste karakteristike kao i standardna PET boca, ali je napravljena uz manju emisiju ugljen dioksida i uz smanjenu upotrebu fosilnih goriva“, rekao je na svečanom predstavljanju u Botaničkoj bašti brend menadžer „rosa“ vode Milija Magdelinić.
Kako je objasnio, za izradu boce se koristi „plantbotl“ tehnologija, koja koristi etanol dobijen iz šećerne trske iz Brazila. Nova „rosa“ eko boca 100 odsto može da se reciklira, a tržištu je dostupna ambalaža od 0,33 litara i 0,5 litara.
Magdelinić je istakao da su inovacije u oblast održive ambalaže i uvodjenje ekološki održivih rešenja prioritet njegove kompanije, koja nastoji da očuva životnu sredinu. On je podsetio da je novoj „rosa“ eko boci prethodilo smanjivanje upotrebe plastike za njenu izradu, a najavio je i da se radi na novoj tehnologiji koja bi u narednih nekoliko godina omogućila da boca bude 100 odsto od biljnih vlakana.
Direktorka Programa za Srbiju Svetskog fonda za prirodu (WWF) Duška Dimović kazala je da su nove tehnologije proizvodnje, zasnovane na naučnim istraživanjima važne za planetu jer se samnjuje emisija ugljen-dioksida koja utiče na klimatske promene. Ona je istakla da velike kompanije, poput Koka-kole, društveno odgovornim ponašanjem i insistiranjem na principu održivosti vezano za vodu, energiju i ambalažu, mogu da doprinesu zaštiti prirode, očuvanju resursa i smanjenju zagadjenja.

Izvor: Beta

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!