Agencija Leo Burnett, UEPS i IAA Srbija 20. juna od 14 časova u Svečanoj sali Beogradskog sajma organizuju Cannes Predictions. Radi se o sada već tradicionalnom događaju na kojem učesnici imaju privilegiju da pogledaju 40 svetskih radova za koje kreativni direktori agencijske mreže Leo Burnett Worldwide smatraju da imaju najveće šanse da osvoje kanske lavove na najvećem festivalu koji se ove godine održava od 17. do 23. juna.
Takođe, svi koji dođu biće u prilici da glasaju i sastave svoju listu favorita. Najuspešnije “predviđanje rezultata” biće nagrađeno od strane organizatora. Pored pregleda radova, svi koji ove godine dođu na Cannes Predictions biće u prilici da slušaju, ali i učestvuju u diskusiji sa najeminentnijim domaćim kreativcima koji će govoriti o Kanskom festivalu, trendovima koje uočavaju u marketinškom komuniciranju, statusu i snazi srpske kreativnosti, kao i ličnim iskustvima sa svetskih takmičenja.
Izvor: IAA Serbia Chapter