Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

19. Golden Drum festival otvoren za prijavu najboljih oglasa i kreativaca

Devetnaesti Međunarodni festival oglašavanja Golden Drum (Zlatni bubanj), koji će se od 2. do 5. oktobra održati u Portorožu (Slovenija), organizuje Slovenska oglašivačka komora, na svojoj je web stranici www.goldendrum.com otvorio online sistem prijavljivanja radova i ličnog učešća. Rok za prijavu radova je 20. avgust ove godine, za posebne pogodnosti treba upamtiti zadnji rok za prijavu radova 30. juli 2012. do ponoći. Finansijski pogodnija prijava ličnog učešća važi do 3. septembra 2012.
Žirijem Single Channel ove će godine predsedavati Pawel Heinze, izvršni kreativni direktor Leo Burnett Varšava, Poljska, a predsednik žirija Multi Channel bit će Michael Kutschinski, kreativni direktor Ogilvy&Mather, OgilvyOne Germany. Ove godine će takmičenje biti prošireno za dve nove takmičarske kategorije: H. Mobile (Single Channel) i T. Mobile Campaigns (Multi Channel), te novom nagradom Tartini za najbolju nezavisnu agenciju Golden Druma.
Pawel Heinze, predsednik Single Channel žirija rekao je: „Golden Drum je festival koji traži ‘genius loci’, duh kraja, različite kulture i njihove jedinstvene poglede, lokalne vrednosti i nacionalni ponos. U tom smislu je festival od ključnog značaja za oglašivačku industriju u našem delu sveta. Njegov zadatak je prepoznavati bistre umove i brilijantne kreativce iz država Srednje Evrope, regije pune svežih i hrabrih ideja. Suština Golden Druma je da te ideje iznese svima pred oči. Vrednosti i misiju Golden Druma bismo morali podržati i sačuvati. Ali, ceniti krativnost ne sme značiti da ćemo ceniti samo oglašivače. Želim podstaći kreativne umove da izbegnu zamke sveta u kojem oglasi usrećuju umetničke direktore i nikoga drugog. Skoncentrišimo se na stvarne ljude, stvarne marke i stvarne uloge koje obavljaju u životu. To su meso i krv naše industrije kao i njena budućnost.“
Predsednik Multi Channel žirija, Michael Kutschinski: „Više sam nego oduševljen da ću ocenjivati kreativne radove nove Evrope. ‘Promjene su nam u krvi’ je jedna od mojih najomiljenijih izjava Davida Ogilvija. Nova Evropa je simbol promena. Vrlo se radujem mogućnosti da vidim najbolje radove Multi Channel sekcije. Ko god da ovo čita: ako prijavite svoj rad molim vas mislite na nas, članove žirija. Mi smo vaši prijatelji. Mi nismo vaši klijenti. Ne pišite nam ‘prvi na svetu’, bla bla. Mi želimo videti izuzetne radove i neočekivane kreativne ideje. I želimo se oduševiti vašim idejama.“
Ovogodišnje takmičenje će, kao i prošle godine, biti podeljeno na dve sekcije nazvane Single Channel i Multi Channel, koje će ocenjivati dva međunarodna žirija vrhunskih međunarodnih stručnjaka oglašivačke industrije. Sekcija Single Channel je namenjena radovima koje odlikuje najkreativnija i najefikasnija upotreba pojedinog komunikacijskog kanala. Sekcija Multi Channel je namenjena radovima koji promovišu kreativnu upotrebu i integraciju više kanala.
Na takmičenje 19. Golden Druma se mogu prijaviti samo radovi iz Albanije, Austrije, Azerbajdžana, Armenije, Belorusije, Bosne in Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Kipra, Češke, Estonije, Finske, Gruzije, Grčke, Madjarske, Izraela, Kazahstana, Kosova, Kirgizistana, Latvije, Libanona, Litvanije, Malte, Makedonije, Moldavije, Crne gore, Poljske, Rumunije, Rusije, Srbije, Slovačke, Slovenije, Turske, Tadžikistana, Turkmenistana, Ukrajine i Uzbekistana. Područje 37 država nove Evrope pokriva oglašivačko tržište s više od 400 miliona stanovnika.

Izvor: Media Marketing

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!