Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 970

Drugo izdanje Festivala SINESTEZIJA!

0

Drugo izdanje Festivala SINESTEZIJA održaće se od 20. do 29. jula u Herceg Novom! Nakon uspešnog premijernog izdanja održanog u avgustu prošle godine, NVO Sinestezija spremna je da po drugi put preplavi ulice i trgove Herceg Novog zanimljivim dešavanjima, pretvarajući grad u vibrantan umetnički atelje na otvorenom i epicentar kreativne energije!

Zlato Art Directors Club of Europe za agenciju Bruketa&Žinić OM

0

Na takmičenju 21st Annual Best of European Design and Advertising Awards u Barseloni koji je organizovao Art Directors Club of Europe (ADC*E), agencija Bruketa&Žinić OM osvojila je zlato za godišnji izveštaj Rezultati, urađen za Adris Grupu.

9.Grifon 2012

0

U ponedeljak 18. juna u 19h u Galeriji Grafičkog kolektiva otvara se GRIFON 2012 -izložba izabranih radova sa 9. Konkursa za najbolji grafički dizajn u Srbiji, Republici Srpskoj i Crnoj Gori u 2010. i 2011. godini.

Twitter se po prvi put reklamira na televiziji

0

Twitter je pokrenuo svoju prvi reklamnu kampanju u istoriji ove društvene mreže na televiziji, i to tokom Nascar trke kao deo napora da proširi svoju mrežu u „mejnstrim Americi“. Sedam oglasa dugih 15 sekundi emitovano je tokom nedeljne Pocono 400 trke u Pensilvaniji. Svaki od njih je isticao različit način na koji se Twitter može koristiti tokom pratećih događaja.

Facebook tvrdi da ima dobar marketing

0

Fejsbukov marketing i oglašavanje podstiču korisnike da kupuju proizvode u prodavnicama i online, navela je ova društvena mreža u svom zajedničkom saopštenju sa istraživačima ComScore. Oni su se ovim putem suprotstavili kritikama i istraživanjima koje su preispitivale uticaj promocija na sajtu. Konkretno, korisnici koji su videli neplaćene marketing poruke na društvenoj mreži o Starbucks kompaniji, kupili su neku stavku u lancu kafeterija u proteklih četiri nedelje 38% češće od onih koji nisu videli, poručio je analitičar ComScore-a. Ovde se, dakle, govori o Fejsbukovim korisnicima koji su „lajkovali“ Starbucks i njihovim prijateljima.

Ko je najbolji poslodavac u regiji 2012?

0

Priznanje „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ osvojile su tri kompanije iz Srbije: „Apatinska pivara“ u kategoriji velikih kompanija, u kategoriji srednjih kompanija „DHL International“ Beograd i u kategoriji malih kompanija, kompanija „Nordeus“.

Google, FB i Twitter protiv zlonamernih oglasa

0

Iako konkurenti na mnogim poljima, Google, Facebook i Twitter udružili su se i postali su članovi organizacije Ads Integrity Allicance. Članovi Alijanse koju predvodi StopBadware su i AOL i IAB, a nastala je sa cilj da se pomogne industriji da se izbori protiv prevara i drugih „loših momaka“ u ovoj oblasti.

Srpski mediji sa KiM nezadovoljni raspodelom novca

Kosovska medijska asocijacija (KOSMA) i nekoliko medija sa sedištem u južnoj srpskoj pokrajini uputili su danas zahtev Ministarstvu kulture Srbije za poništenje konkursa za sufinansiranje projekata elektronskih medija na Kosovu i Metohiji. Predstavnici KOSMA i nekoliko medija kažu da su potpisali i uputili žalbu na rezultate konkursa uz ocenu da, između ostalog, mnogi koji su “prošli” na konkursu nisu proizvođači programa.

Dodeljena PRiZNANJA PRofesionalcima!

0

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, petnaestom po redu godišnjem „PRijemu“, koji je otvorio poznati pevač i ovogodišnji predstavnik Srbije na Evroviziji Željko Joksimović. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavilo se ukupno 69 radova, a u finalnom izboru našao se 31 projekat iz korporativnog, javnog, neprofitnog sektora.

Konkurs Uradi nešto! otvoren za glasanje

0

Konkurs Uradi nešto! Telekoma Srbija za podršku građanskom aktivizmu otvoren je za glasanje. Pojedinci, organizacije i institucije prijavili su na sajtu uradinesto.rs preko 100 predloga kojima žele da u svom neposrednom okruženju ostvare pozitivne promene u raznim oblastima. Predlozi su stigli iz čak 45 gradova i opština u Srbiji, a najviše njih tiče se unapređenja javnog prostora – parkova, dečjih igrališta, dvorišta i terena, zatim obrazovanja i uključivanja marginalizovanih i ugroženih grupa u zajednicu.