Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 969

Nova ekološka boca Rosa vode

0

Nova, ekološka PET boca za vodu „rosa“, koja je 30 odsto biljnog porekla, dostupna je tržištu Srbije, saopštila je kompanija Koka-kola. Nova ‘rosa’ eko boca, prva te vrste u Srbiji, napravljena je od etanola iz šećerne trske i ima iste karakteristike kao i standardna PET boca, ali je napravljena uz manju emisiju ugljen dioksida i uz smanjenu upotrebu fosilnih goriva“, rekao je na svečanom predstavljanju u Botaničkoj bašti brend menadžer „rosa“ vode Milija Magdelinić.

Takmičenje OnLINEOfDANUBE

0

Centar za odnose s javnošću Novog Sada uključio se u organizaciju Kampa tolerancije mladih podunavskih regija i gradova, koji će se održati od 22. do 28. jula. U saradnji sa Skupštinom AP Vojvodine, pripremljen je inovativan koncept, kako bi se ideja tolerancije dunavskog regiona aktivno širila kanalima koje upravo mladi najintenzivnije koriste.

Priprema jedinstvene mađarske medijske strategije

Udruženja mađarskih novinara van granica Mađarske založila su se za izradu jedinstvene medijske strategije koja bi bila prihvatljiva za sve delove mađarske nacije i koja bi bila definisana na osnovu konsenzusa. U završnoj izjavi, usvojenoj na kraju dvodnevnog susreta Konvencije udruženja mađarskih novinara van granica Mađarske, kojem je u naselju Panonija kod Bačke Topole domaćin bilo Udruženje mađarskih novinara Vojvodine, najavljeno je da će priprema takvog strateškog dokumenta započeti odmah i da će prvi korak predstavljati izrada mađarskog medijskog zbornika Karpatskog basena već do septembra, koji će služiti i kao osnova jedinstvenog mađarskog medijskog kataloga.

Internet – prilika za mlade preduzetnike!?

2

Nikola Milošević ima samo 18 godina i već poseduje tri sajta, koji ostvaruju preko 250.000 poseta mesečno. Njegova firma zove se GS Media i u sklopu nje povezuje tri sajta: www.crtanifilm.net, www.filmovi247.com i www.pcigre.com. Nikola Milošević specijalno za Marketing mrežu govori da li Internet danas predstavlja priliku za zapošljavanje mladih ljudi, na koji način napraviti dobar sajt i kako ga oživeti.

Cannes Predictions 2012

0

Agencija Leo Burnett, UEPS i IAA Srbija 20. juna od 14 časova u Svečanoj sali Beogradskog sajma organizuju Cannes Predictions. Radi se o sada već tradicionalnom događaju na kojem učesnici imaju privilegiju da pogledaju 40 svetskih radova za koje kreativni direktori agencijske mreže Leo Burnett Worldwide smatraju da imaju najveće šanse da osvoje kanske lavove na najvećem festivalu koji se ove godine održava od 17. do 23. juna.

Kreativno „servirana“ hrana!

Lepo servirana hrana sve nas mami da je probamo. A kako izgleda kreativno „servirana“ hrana, pogledajte u primerima koje smo izdvojili za vas. Oglasi su preuzeti sa portala

Neobična reklama kompanije „Coca-Cola“

0

„Coca-Cola“ je nedavno objavila reklamu koju čine snimci sa sigurnosnih kamera. Poruka oglasnog TV spota je „Pogledajte svet iz drugačije perpektive“. Na snimku se može videti kako je mladić rekao ženi da joj je ispao novčanik, kako se kolege šale na poslu, kako je mladić ukrao poljubac devojci i drugi kadrovi…

Seks “utroje” ne može ni u reklami!

0

Savet Republičke radiodifuzne agencije (RRA) još nije doneo odluku o kažnjavanju Televizija B92 i Prve zbog emitovanja reklame Državne lutrije Srbije za sportsko klađenje koja aludira na grupni seks. Kazna za emitovanje reklame, u kojoj glumci Milan Kalinić i Andrija Milošević raspravljaju o klađenju na pobedu jednog ili drugog tima a dilemu rešava devojka koja im “nudi trojku”, može biti u visini trista hiljada do tri miliona dinara!

NUNS: Pogoršan položaj medijskih profesionalaca

Proteklih godinu dana, između dve skupštine Nezavisnog udruženja novinara Srbije, obeležilo je dodatno pogoršanje socijalno-ekonomskog i profesionalnog položaja medija i medijskih radnika u Srbiji, izjavio je predsednik NUNS-a Vukašin Obradović. On je predstvlajući izveštaj o radu NUNS-a u proteklih godinu dana, naglasio da su se tokom 2011. i u prvoj polovini 2012. nastavile najdrastičnije restrikcije u medijskoj industriji.

Ringier Axel Springer osvojio nagradu Media Biznis partner 2012

Kompanija Ringier Axel Springer nalazi se među dobitnicima priznanja “Media Biznis Partner” kao najuspešniji i najprepoznatljiviji štampani medij u regionu, saopštila je ova medijska kuća. Pored kompanije „Rigier Axel Springer“, u okviru koje izlaze “Blic”, “Alo”, “24 sata”, NIN, “Blic žena” i “Puls”, dobitnici nagrada „Media Biznis partner 2012“ su i Radiotelevizija Srbije, Radiotelevizija Vojvodine, nedeljnik Novi magazin iz Srbije i Privrednom vjesnik iz Hrvatske.