Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

„Henkel“ dobio globalnu nagradu za hemijski lizing

Kompanija „Henkel“ osvojila je prvo mestu i dobila Globalnu nagradu za hemijski lizing 2012. godine za primenu modela lizinga na lepljenje kutija „Bambi“ proizvoda, saopštio je „Henkel“. Globalne nagrade za hemijski lizing 2012. dodeljene su organizaciji Ujedinjenih nacija za industrijski razvoj (UNIDO), Austrijskog saveznog ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo, vodoprivredu i životnu sredinu (BMLFUV) i nemačkog Saveznog ministarstva za životnu sredinu, očuvanje prirode i nuklearnu bezbednost (BMU), a u kategorijama studije slučaja, konsultantskih i PR usluga.
Ceremonija dodele nagrade odžana je u Frankfurtu, au kategoriji studije slučaja, „Henkel“ je dobio prvu nagradu za primenu modela pod nazivom „Rezultati dobijeni primenom poslovnog modela na hemijski lizing lepljenja okvira kutija“. Na taj način, postignuta su unapređenja životne sredine, procesa, bezbednosti i zdravlja na radu, kao i ekonomske dobiti za obe strane. Naročito je značajno smanjenje potrošnje energije u toku životnog ciklusa i to ne samo u primeni, već i u proizvodnji. Osim „Henkela“, nagradu za hemijski lizing i prvo mesto podelile su još tri firme iż Srbije, i to: „Bambi“, „Knjaz Miloš“ i „Ecolab“.
Dodatno, dva priznanja za Srbiju dobila je Vojislavka Satrić, nacionalni kooridinator za hemijski lizing u Centru za čistiju proizvodnju Srbije, i to prvu nagradu za konslutantske usluge, kao i drugu nagradu za odnose s javnošću.
Na konkursu u Frankfurtu učestvovalo je 20 zemalja sa više od 40 prijava. Ciljevi nagrade su povećanje vidljivosti hemijskog lizinga širom sveta, ohrabrivanje inovativne primene koncepta i prepoznavanje najboljih praksi u primeni modela, kao i podsticanje naučnih i promotivnih aktivnosti.

Izvor: eKapija

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!