Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 968

Povećanje svesti o značaju komunikacija na nivou donosilaca odluka

0

Svest o vrednosti komunikacija za komercijalni uspeh je u porastu u regionima CEE u SEE , Rusiji i području Evroazije, sudeći po 46% profesionalaca u oblasti komunikacija koji su odgovarali na pitanja prvog PULSE istraživanja u kvartalnim serijama. Predstavljen u aprilu 2012. godine, Grayling PULSE ima za cilj identifikovanje značajnih podataka i saznanja o ključnim globalnim i regionalnim izazovima i mogućnostima sa kojima se suočava industrija komunikacija.

Druga sezona HOWtoWOW akademije

0

Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) najavilo je drugu po redu sezonu HOWtoWOW akademije koja uključuje sedam interaktivnih radionica sa raznovrsnim marketinškim temama koje će se održavati jednom mesečno u periodu od septembra 2012. do marta 2013. godine u Zagrebu.

Šta se dogodilo sa MSUB?

0

Neizložba dokumentacije, umetničkih intervencija i enterijera zgrade „Šta se dogodilo sa Muzejom savremene umetnosti?“ Projekat “Šta se dogodilo sa MSUB?” deklariše se kao neizložba zato što se u nemuzeju ili defunkcionalizovanoj zgradi u kojoj ne postoje elementarni muzeološki i tehnički uslovi za izlaganje umetničkih dela i ne mogu praviti izložbe.

Otvorena izložba fotografija u Beogradu

0

U Zavodu za zaštitu spomenika kulture grada Beograda na Kalemegdanu danas je otvorena izložba fotografija koju čine dva dela: „Beograd 1945-1955 u objektivu vojnih fotoreportera“ i Beograd na fotografijama Nemanje Budisavljevića.

Da li vam je (uopšte) potrebna PR agencija?

0

Investiciju u vidu PR agencije svaki klijent u nekom trenutku dovede u pitanje. Razlozi ne moraju nužno biti u vezi sa samim performansama već angažovanog PR tima, nego i interno indukovani, najčešće budžetom. Još jače nedoumice postoje kod onih koji nikada nisu sarađivali sa PR timom i gaje nesigurnost od nepoznatog.

Nema razloga za žurbu!

0

Komercijalna banka je danas započela akciju promocije svojih KOMBANK elektronskih usluga, u četiri grada u Srbiji: Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu. U prvom segmentu učestvovaće promoteri koji će, obučeni u atletsku opremu sa simbolima Komercijalne banke, trčati glavnim ulicama naših najvećih gradova i prolaznicima deliti liflete sa informacijama o KOMBANK elektronskim uslugama, a svako ko im se pridruži i potrči sa njima biće nagrađen poklonom.

Jestiva ambalaža

0

SVET – Jestiva ambalaža za hranu biće uskoro moguća zahvaljujući timu naučnika iz Francuske koji predvodio Dejvid Edvards sa Harvarda. Oni su razvili novu ambalažu koja bi trebalo da smanji količinu plasitčnog i drugog otpada koji zagađuje planetu. Kažu da će njihov izum, koji bi već do kraja leta trebalo da se pojavi na tržištu, potpuno izmeniti odnos prema hrani u prodavnicama ali i odnos prema prirodi i ekologiji.

Nasilje nad ženama u službi senzacionalizma

Iako su u protekloj godini štampani i elektronski mediji u Srbiji objavili čak 2841 prilog o nasilju nad ženama i rodnoj ravnopravnosti, kvalitet medijskog izveštavanja o ovoj temi daleko je od idealnog. Dominira senzacionalizam, često se krši Kodeks novinara Srbije, a potpuna interpretacija problema o kojem društvo i dalje ćuti gotovo i da ne postoji.

Neobična promocija supermarketa u Nemačkoj

0

Na otvaranju supermarketa „Pris“ u jednom nemačkom gradu u Šlezvig-Holštajnu upriličena je neobična promocija – prvih sto mušterija koje dođu bez odeće mogu da iznesu iz radnje šta god hoće! Odziv „golaća“ bio je zavidan, a njih stotinu uletelo je u supermarket, gde im je bilo dozvoljeno da uzmu robu u vrednosti od po 270 evra.

Bruketa&Žinić OM druga najefikasnija nezavisna agencija na svetu

0

Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su danas u Kanu globalne rezultate Effijevog indeksa efikasnosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najefikasnija nezavisna agencija na svetu i to ispred velikih svetskih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.