Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kiosci kompanije „Štampa sistem“ u novom ruhu

Novim vizuelnim identitetom prvih 100 kioska „Štampa sistema“ u Beogradu, započet je nov pristup u poslovanju kompanije „Štampa sistem“ koji podrazumeva potpuno usmerenje ka potrošačima i njihovim potrebama, saopštila je danas ta kompanija. Lansiranjem novog brenda koji građani već mogu da vide u Beogradu, završena je prva faza procesa brendiranja. Nakon prvih sto kioska, novi logo i slogan osvežiće izgled i ostalih maloprodajnih objekata Štampa sistema na teritoriji čitave zemlje a na kojima dnevno kupuje veliki broj potrošača.
Pored novog vizuelnog identiteta, planira se širenje asortimana proizvoda i usluga, uvođenje inovacija u pogledu plasmana proizvoda i unapređenje saradnje sa poslovnim partnerima, kako bi se odgovorilo zahtevima i potrebama potrošača. – Inspirisan tradicijom dužom od 50 godina i idejom kompanije da je kiosk mesto sa kojim građani započinju svoj dan, novi naziv i slogan „Moj kiosk – tu je kad mi treba“, simbolizuju činjenicu da se „Moj kiosk“ nalazi na svakom koraku i predstavlja najčešće prvo mesto na kojem građani kupuju jutarnje novine ili sitnice koje su im potrebne tog dana – izjavila je Olivera Papić, direktorka marketinga kompanije „Štampa sistem“.
Strateško opredeljenje kompanije „Štampa sistem“ je da paralelno sa očuvanjem 4.000 radnih mesta i uspostavljanjem stabilnog poslovnog sistema, izgradi jak i prepoznatljiv brend na tržištu, modernizuje način poslovanja maloprodajnog kanala kioska i kontinuirano unapređuje saradnju sa više od 2500 poslovnih partnera. Do sada je u kompaniju investirano 25 mil EUR a u planu je da se investira još toliko, što će predstavljati jednu od najznačajnijih domaćih investicija u zemlji.

Izvor: eKapija

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!