Novim vizuelnim identitetom prvih 100 kioska „Štampa sistema“ u Beogradu, započet je nov pristup u poslovanju kompanije „Štampa sistem“ koji podrazumeva potpuno usmerenje ka potrošačima i njihovim potrebama, saopštila je danas ta kompanija. Lansiranjem novog brenda koji građani već mogu da vide u Beogradu, završena je prva faza procesa brendiranja. Nakon prvih sto kioska, novi logo i slogan osvežiće izgled i ostalih maloprodajnih objekata Štampa sistema na teritoriji čitave zemlje a na kojima dnevno kupuje veliki broj potrošača.
Pored novog vizuelnog identiteta, planira se širenje asortimana proizvoda i usluga, uvođenje inovacija u pogledu plasmana proizvoda i unapređenje saradnje sa poslovnim partnerima, kako bi se odgovorilo zahtevima i potrebama potrošača. – Inspirisan tradicijom dužom od 50 godina i idejom kompanije da je kiosk mesto sa kojim građani započinju svoj dan, novi naziv i slogan „Moj kiosk – tu je kad mi treba“, simbolizuju činjenicu da se „Moj kiosk“ nalazi na svakom koraku i predstavlja najčešće prvo mesto na kojem građani kupuju jutarnje novine ili sitnice koje su im potrebne tog dana – izjavila je Olivera Papić, direktorka marketinga kompanije „Štampa sistem“.
Strateško opredeljenje kompanije „Štampa sistem“ je da paralelno sa očuvanjem 4.000 radnih mesta i uspostavljanjem stabilnog poslovnog sistema, izgradi jak i prepoznatljiv brend na tržištu, modernizuje način poslovanja maloprodajnog kanala kioska i kontinuirano unapređuje saradnju sa više od 2500 poslovnih partnera. Do sada je u kompaniju investirano 25 mil EUR a u planu je da se investira još toliko, što će predstavljati jednu od najznačajnijih domaćih investicija u zemlji.
Izvor: eKapija