Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto su nemački automobili najbolji na svetu?

Šta je to što nemačke automobile čini toliko poželjnim? Zašto ljudi širom sveta prosto lude za Audijevim, BMW-ovim, Mercedesovim i Porscheovim modelima i da li uopšte postoji odgovor na to. Prvi i glavni razlog leži u činjnici da se Nemci proizvodnjom automobila bave duže nego većina zemalja. Treba imati na umu da je Karl Benc 1879. godine prvi patentirao motor sa unutrašnjim sagorevanjem, a 1886. je dobio patent sa svoj prvi automobil.
Nemci imaju ponosnu trkačku istoriju, prepunu priča o automobilima koji na stazi daju svoj maksimum. Dovoljno je reći Nirburgring i sve je jasno. Zemlja sa preko 12 hiljada javnih saobraćajnica, na kojima istinski možete uživati u vožnji će logično proizvoditi automobile za to. Autoban, jedinstven poput modela nemačkih kompanija, je izuzetno vozačko iskustvo samo po sebi.
Značajan razlog jeste i snaga nemačkih automobilskih brendova, odnosno njihova posvećenost, autentičnost i značaj. Sa druge strane, tu je i činjenica da su inžinjeri izuzetno cenjeni u zemlji koja vrednuje znanje, veštine i tehnologiju. Tu se možemo osvrnuti i sam mentalitet potrošača, što je svojevremeno najbolje opisao magazin „The Economist“ rečima da Nemci jednostavno proizvode automobile koje svako želi da ima. Tu je i marketinška arogancija, primetna u reklamama gde Mercedes poručuje „ili najbolje ili ništa“, a BMW tvrdi da se u Bavarskoj prave „vrhunske mašine za vožnju“.
Prava cena u bliskoj vezi sa marketingom, jer je uspeh privoleti ljude da plate za nešto ima malu ili nema gotovo nikakvu funkciju, kao na primer dati oko 240 evra za Porscheov logo na centralnoj konzoli modela 911. Još jedna stvar važna za uspeh je ekskluzivnost modela, kao na primer BMW-ove serije 5, a da ne pominjemo M5, za čiju kupovinu je potreban poveći bankovni račun.
Na kraju, važno je i mišljenje običnog čoveka. Većina ljudi smatra Audi, BMW, Mercedes i Porsche najsnažnijim brendovima na svetu, čiji automobili po automatizmu postaju predmet divljenja. Da li je uopšte bitno šta je, samo da je Nemac?

Autor: N. Lasica – Auto Portal

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!