Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Reklame pune zamki

Reklamni materijal kojima trgovinski lanci mame kupce sadrži brojne zamke. Neke se otkriju tek na kasi. U mnogim radnjama na reklamnim panoima za odloženo plaćanje na 210 dana nema limita, i ta „top ponuda“ važi za sve artikle i u svim objektima tog lanca. Međutim, reklame su jedno, a realnost nešto drugo.
Tako u jednom objektu istog lanca prodaju na poček i boksove cigareta, a u drugom je to zabranjeno. A u reklami piše da se „do 210 dana odlažu računi čekovima građana bez limita za sve artikle u ponudi“.
– Ne bi bilo problema da na reklami piše da odloženo plaćanje ne važi za određenu vrstu proizvoda – kaže Beograđanka Natalija Đurić. – Pošto sam planirala da pustim ček na 210 dana na maksimalnih 5.000 dinara, do iznosa od 4.000 pazarila sam namirnice, a ostatak ostavila za cigarete. Dočekalo me je neprijatno iznenađenje. Kasirka je rekla da cigarete ne mogu da se kupe na odloženo, već može da se plati čekom, ali sa datumom kupovine. Kako sam ček već napisala na maksimalan iznos, a nisam imala kod sebe keš, da ne bih pravila gužvu napisala sam taj datum i otišla u nedozvoljeni minus. Pre samo nekoliko dana u drugoj radnji istog lanca pazarila sam na odloženo i cigarete.
Prema rečima Petra Bogosavljevića, predsednika Pokreta za zaštitu potrošača, svaki trgovinski lanac dužan je da poštuje reklamnu poruku u svim stavkama. – Trgovci su dužni da naglase ukoliko akcija ili specijalna ponuda ne važi za određene artikle – dodaje Bogosavljević. – U ovakvim slučajevima oštećeni kupci mogu da se žale Komisiji za zaštitu konkurencije. Treba se obratiti i Ministarstvu trgovine i, pre svega, Tržišnoj inspekciji.
Kako nam je rečeno u Tržišnoj inspekciji, na svaku prijavu se izlazi na teren. Inspekcija ne može da natera trgovinski lamnac da obešteti kupca, ali zato može da kazni svaku nepravilnost i zloupotrebu. Dakle, nezadovoljni kupac može da presavije tabak i uz prijavu, u kojoj treba da iznese što više detalja, dostavi fiskalni račun i reklamni materijal.

Izvor: Novosti online

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!