Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Previše nestručnih u medijima

Elektronski i štampani mediji u javnom vlasništvu su uglavnom bazično ili osrednje tehnološki opremljeni i nedostaje poznavanje rada zaposlenih na novim platformama, istakao je Miroljub Radojković, profesor Fakulteta političkih nauka.
Na predstavljaju druge faze istraživanja „Profesija na raskršću – novinarstvo na pragu informacionog društva“, on je napomenuo da je u medijima preveliki broj zaposlenih, da su profesionalni resursi neadekvatni, kao i da postoji generacijski jaz. Radojković je dodao da se, prema indikatoru o odnosu prema državi, zapaža podela na većinu urednika koji smatraju da država treba da bude i finansijer, i manjinu koja je vidi kao „državu zaštitnika“. Kada reč o privatnim medijima, profesorka FPN Snježana Milivojević istakla je da postoje četiri različite grupe medija što se tiče tehnološke opremljenosti i osoblja. Istraživanje je sproveo istraživački tim Centra za medije i medijska istraživanja FPN u okviru Regionalnog programa podrške istraživanjima na Zapadnom Balkanu.

Izvor: Danas

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!