Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

RTS prekršio zakon 2.383 puta

Dok RTS za naplatu pretplate na vrata šalje sudske izvršitelje, sa druge strane je, prema podacima RRA, za godinu i po dana 2.383 puta prekršio Zakon o oglašavanju. Za razliku od britanskog BBC-a, na kome nema ni jedne jedine reklame, srpskom javnom servisu na čelu sa Aleksandrom Tijanićem Zakon o radiodifuziji omogućio je da zarađuje i na marketingu. To pravo, da u toku punog sata emituje šest minuta reklama, Radio televizija Srbije je zloupotrebila.
Prema podacima Republičke radiodifuzne agencije, za 2010. i 2011. godinu RTS 1 je u 2010. prekršio zakon 1474 puta, a u 2011. 30 puta, dok je RTS 2 u istom periodu u 2010. prekršio zakon 796 puta, a u 2011, ali za period od juna, 61 put. Goran Karadžić, zamenik predsednika Saveta RRA, kaže da se „to odnosilo na razmak između reklamnih poruka i neobeležavanje reklamnih blokova“.
Osim toga, prema izveštaju RRA za protekle tri godine, u 2009. i 2011. godini RTS 1 nije imao ni minut kulturno-umetničkog programa, dok je u 2010. godini on činio 0,04 odsto ukupnog programa. Na RTS 2 u istom periodu taj program je sačinjavao između 4,62 i 6,94 odsto ukupnog programa. U RRA kažu da nisu propisane precizne kvote za emitovanje pojedinačnih sadržaja. „Ako Javni servis emituje i jednu sekundu obrazovnog programa, ispoštovao je zakon“, objašnjava Karadžić.
Opšti utisak je da je programska šema javnog servisa Srbije prepuna repriza serija i filmova. To može i biti jedan od razloga zbog čega neki građani odbijaju plaćanje pretplate. Na ovu situaciju se nedavno osvrnuo i portal Njuz.net koji je objavio ironičan tekst pod naslovom „RTS nije pustio nijednu reprizu u petak“.
U 2011. godini, RTS 1 je, prema podacima RRA, emitovao 31,38 odsto informativnog programa i vesti, 22,08 serijskog i 9,86 zabavnog programa. U programskoj šemi se našlo mesta za svega 0,41 naučno-obrazovnog, 7,08 dokumentarnog i 1,66 odsto dečijeg programa. Na RTS 1 u 2011. godini nije bilo nimalo kulturno-umetničkog programa.

Izvor: 021

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

4 KOMENTARA

  1. Pre nepunih mesec dana je na RTS 1 prikazan film…Za nepunih sat vremena filma 27 minuta je bilo reklama…Ako kablovski operateri placaju RTS zasto i gradjani da placaju,ako se vec placa kablovski operater ? Lopovluk na cijem celu stoji Aleksandar Tijanic

  2. Imam tri televizora u stanu u centru grada, nemam kablovsku.
    Koristim obicne antene, a slika je ocajna i bez boje. Da li treba da platim za takav signal? O programu i semi necu ni da pricam.

  3. 02.08.2012. 5.45 u emisiji verski kalendar pusten je kalendar za 04.08.2012. Na prenosu olimpijade sve vreme trci traka na kojoj je ispisano cirilicom a malo i latinicom bez interpunkcije.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!