Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 963

Ispitati pomoć Tanjugu

Privatne novinske agencije Beta i FoNet zatražile su od Komisije za kontrolu državne pomoći da ispita svaku državnu pomoć JP NA Tanjug u protekle dve godine. One su ocenile da se tom pomoći narušava slobodna konkurencija na tržištu, što je u suprotnosti s domaćim zakonima i međunarodnim dokumentima. Tanjug ima status preduzeća od opšteg interesa, koji u EU uglavnom uživaju preduzeća koja pružaju transportne, poštanske, telekomunikacione i slične usluge u seoskim i retko naseljenim područjima. Državna pomoć Tanjugu u 2010. iznosila je oko dva miliona evra.

Reklame pune zamki

0

Reklamni materijal kojima trgovinski lanci mame kupce sadrži brojne zamke. Neke se otkriju tek na kasi. U mnogim radnjama na reklamnim panoima za odloženo plaćanje na 210 dana nema limita, i ta „top ponuda“ važi za sve artikle i u svim objektima tog lanca. Međutim, reklame su jedno, a realnost nešto drugo.

Međunarodna konferencija i poslovni susreti kreativnih industrija u Novom Sadu

0

Klaster kreativne industrije Vojvodine u saradnji sa Evropskom preduzetničkom mrežom organizuje međunarodnu konferenciju i poslovne susrete kreativnih industrija od 11. do 13. jula 2012. u Master centru Novosadskog sajma.

Kiosci kompanije „Štampa sistem“ u novom ruhu

0

Novim vizuelnim identitetom prvih 100 kioska „Štampa sistema“ u Beogradu, započet je nov pristup u poslovanju kompanije „Štampa sistem“ koji podrazumeva potpuno usmerenje ka potrošačima i njihovim potrebama, saopštila je danas ta kompanija. Lansiranjem novog brenda koji građani već mogu da vide u Beogradu, završena je prva faza procesa brendiranja. Nakon prvih sto kioska, novi logo i slogan osvežiće izgled i ostalih maloprodajnih objekata Štampa sistema na teritoriji čitave zemlje a na kojima dnevno kupuje veliki broj potrošača.

Action Global Communications upravljaće veb-sajtom Kiparskog predsedavanja EU

0

Action Global Communications, nezavisna konsultantska kuća koja pruža pun opseg usluga iz oblasti odnosa s javnošću, postavljena je od strane vlade Kipra da upravlja veb-sajtom http://www.cy2012.eu tokom šestomesečnog perioda kiparskog predsedavanja Savetom Evropske Unije.
Action Global Communications će biti odgovorna za razvoj i uređenje sadržaja, kao i za 24-časovno upravljanje veb-sajtom.

Ajreks: Mediji u Srbiji u opasnoj stagnaciji

Srbiju je u prethodnih 11 godina obeležila stagnacija medijskog razvoja, a posle uzlaznog perioda od 2001 do 2003. beleži se stagnacija, da bi u proteklih šest godina bilo prisutno stalno pogoršanje, pokazuju danas predstavljeni rezultati istraživanja organizacije Ajreks.

Online PR je PR – samo sa internetom kao mestom dešavanja

2

Jasmina Krstić Latinović, vlasnica i PR menadžerka agencije Pro PR, specijalno za Marketing mrežu govori u kom smeru se razvija današnja PR struka, objašnjava da je organizacija velikih događaja poput Sensation-a direktan pokazelj uspešnosti rada jedne agencije i dodaje da na srpskom tržišti treba da se razgraniči šta je PR, a šta marketing.

Odelo (ne) čini čoveka!

Odelo ne čini čoveka, ali svi volimo da kupimo lepe i kvalitetne krpice. U nastavku izdvajamo zanimljive oglase za odeću, preuzete sa portala Ads of the World.

Koje su najskuplje reklame na dresovima?

0

Godinama unazad svedoci smo pompeznih najava: “Zvezda dobila ovog sponzora“, “Partizanov pul jakih sponzora“, “Potpisani sjajni ugovori čije detalje ne smemo da otkrijemo” itd. A od tih sponzora malo ima vajde. Ako je i ima.

Kako da reklamirate vremensku prognozu?

0

Možda ste se nekada zapitali kako osmisliti zanimljivu i kreativnu reklamu za vremensku prognozu? Teško!? Kreativci agencije Y&R sa Novog Zelanda uspeli su da naprave ove zabavne oglase. Budući da se radi o personalizovanoj prognozi predstavljena je upravo karakterima ljudi. A i natpisi su u skladu sa slikama.