Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Nokia menja marketinšku strategiju

Nokia razmatra promenu svoje tradicionalne masovne marketing strategije uoči objave svojih novih Windows 8 smartfona na jesen, izveštava Financial Times u svom izdanju od ponedeljka. Proizvođač mobilnih telefona je ušao u tajne pregovore sa evropskim operaterima o formiranju ekskluzivne prilike da lansiraju smartfone koristeći Windows 8 platformu Microsofta. Operateri koji su održali ovaj sastanak sa Nokijom uključujući tu i France Telecom nisu još potvrdili dogovor, izveštava dalje Financial Times.
Nokijin uobičajen pristup prodaji koji se oslanja na pokušaj da se donese mnogo telefona u što je više moguće ruku kroz sve kanale, bio bi odbačen u korist partnerstva koje bi pomoglo kreiranju namenske podrške za njihove smartfone, prvobitno kroz jednu ili dve mreže u Evropi. Novine citiraju osobu upoznatu sa pregovorima koja kaže da će ovaj odnos ponuditi operateru finansijski udeo u uspehu.

Izvor: Reuters

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!