Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Zlatna POPAI nagrada za JTI i BG Reklam

“Clockwork” displej, inovativni reklamni materijal namenjen mestu prodaje, kompanije Japan Tobacco International (JTI) i firme BG Reklam, osvojio je zlatnu nagradu za najoriginalniji reklamni materijal na mestu prodaje u kategoriji duvanskih proizvoda, na takmičenju za najbolja marketinška rešenja u maloprodaji – POPAI 2012, održanom 14. juna u Parizu.
Nagrada je dodeljena Draganu Došlu, menadžeru za razvoj reklamnog materijala u kompaniji JT International Zapadni Balkan, kao i Marku Kukiću i Željku Nastiću, predstavnicima BG Reklama, preduzeća koje je projektovalo i dizajniralo ovaj displej.
“JTI je posvećen ulaganju u razvoj svojih brendova, i otvoren za unapredjenja koja se tiču izlaganja proizvoda u maloprodaji. „Clockwork“ displej napravljen je sa ciljem da istakne proizvod visokog kvaliteta i izdvoji ga od konkurentskih proizvoda. Inspirisan mehanizmom sata, ovaj displej predstavlja isprepletanost tradicije, savremenog dizajna i umetničkog umeća. Sa ciljem da privuče pažnju odraslih pušaca i naglasi premium karakter proizvoda, displej je namenjen samo ekskluzivnim brendovima“ – izjavio je Dragan Došlo, menadžer za razvoj reklamnog materijala JTI za Zapadni Balkan.
O pobednicima takmičenja POPAI odlučivao je žiri od preko 100 članova iz različitih oblasti – oglašavanje, distribucija, marketing, komunikacije i merchandising. Svaki nominovani proizvod ocenjivan je na osnovu sledećih kriterijuma – opšteg utiska i efektnosti, adekvatnosti, tehničkog koncepta, kvaliteta izrade, prilagodljivosti prodajnom lancu, dizajna i estetike, originalnosti i inovativnosti.
Medjunarodno POPAI takmičenje obuhvata kategorije kao sto su eko-dizajn, hrana, elektronika, asesoari, duvan, tekstil, i okuplja proizvodjače, izdavačke i dizajnerske kuće i reklamne agencije iz čitavog sveta. Takmičenje je namenjeno onima koji teže da budu inovativni i da svoje brendove komuniciraju na drugačiji način. POPAI je medjunarodno udruženje za marketing u maloprodajnoj industriji, sa sedištem u Francuskoj i preko 1700 kompanija članica.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!