Guerrilla kampanja, predvođena sa 26 međunarodnih umetnika, uključujući Banksyjevog saradnika Paul Insecta, prekrili su postojeće bilborde sa svojim radovima kako bi „osporili razorni uticaj oglašivačke industrije.“
Gerilci su završili plakatiranje u sklopu road tripa u pet gradova za pet dana, završno sa Londonom. Instalirali su 35 anti oglašivačkih radova, po Leedsu, Manchesteru, Birminghamu, Bristolu i Londonu. Njihove slike uključuju parodiju na Nike reklame, u kojoj Wayne Rooney drži kese iz Footlockera pod parolom „Just loot it“.
Robert Graysford, član grupe, izjavio je: „Prekrili smo ove bilborde jer oglašivačka industrija ne preuzima odgovornost za poruke kojima nas prisilno hrane svaki dan. Mi smo laboratorijski štakori, za reklame koje iskorišćavaju naše strahove i nesigurnost kroz konzumerizam. Ja sam ljudsko biće, ne konzumer. Ako Sao Paolo u Brazilu može zabraniti kompletno spoljašnje oglašavanje, možemo i mi.“
Među umetnicima akterima „Brandalism“ kampanje su: Ron English, Robert Montgomery, Broken Fingaz, Know Hope i Paul Insect.
Izvor: Media Marketing