Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Brandalism – guerrilla art grupa sabotira bilborde

Guerrilla kampanja, predvođena sa 26 međunarodnih umetnika, uključujući Banksyjevog saradnika Paul Insecta, prekrili su postojeće bilborde sa svojim radovima kako bi „osporili razorni uticaj oglašivačke industrije.“
Gerilci su završili plakatiranje u sklopu road tripa u pet gradova za pet dana, završno sa Londonom. Instalirali su 35 anti oglašivačkih radova, po Leedsu, Manchesteru, Birminghamu, Bristolu i Londonu. Njihove slike uključuju parodiju na Nike reklame, u kojoj Wayne Rooney drži kese iz Footlockera pod parolom „Just loot it“.
Robert Graysford, član grupe, izjavio je: „Prekrili smo ove bilborde jer oglašivačka industrija ne preuzima odgovornost za poruke kojima nas prisilno hrane svaki dan. Mi smo laboratorijski štakori, za reklame koje iskorišćavaju naše strahove i nesigurnost kroz konzumerizam. Ja sam ljudsko biće, ne konzumer. Ako Sao Paolo u Brazilu može zabraniti kompletno spoljašnje oglašavanje, možemo i mi.“
Među umetnicima akterima „Brandalism“ kampanje su: Ron English, Robert Montgomery, Broken Fingaz, Know Hope i Paul Insect.

Izvor: Media Marketing

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!