Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 962

NUNS: Poštovati dostrojanstvo žrtve

NUNS pozvalo je medije da prilikom izveštavanja o tragičnim događajima i nesrećama poštuju etičke i profesionalne standarde definisane Kodeksom novinara. U saopštenju NUNS je naveo da se tom udruženju obratila majka osobe koja je nedavno izvršila samoubistvo, ukazavši da je porodicu i prijatelje izuzetno pogodilo to što je vest o tome u velikom broju medija objavljena pod naslovom „Psihijatrijski bolesnik izvršio samoubistvo“.

Honda – brend godine

0

Prema objavljenim rezultatima istraživanja tržišta kompanije Harris Poll EquiTrend®, za 2012. godinu, Honda je dobila priznanje „Brend godine“ u kategoriji „ Automobili iz masovne proizvodnje“.

Za kompaniju je važno da ima obrazovane PR profesinalce!

0

Sutra počinje najveći internacionalnog PR simpozijuma – Bledcom 2012. Tim povodom, specijalno za Marketing mrežu govori James Grunig, svetski priznati PR teoretičar sa preko 20 godina iskustva u komunikacijskom menadžmentu i jedan od gostujućih predavača na ovogodišnjem Bledcom-u.

Evropski parlament odbacio kontroverzni sporazum ACTA

Evropski parlament juče je odbacio Medjunarodni sporazum o borbi protiv falsifikovanja i piraterije poznatiji kao Akta (ACTA), što znači da on neće važiti na teritoriji Evropske unije, iako su ga potpisale 22 njene članice.

Kako motivisati mlade?

0

Predstavljamo vam projekat grafičkog dizajnera Predraga Markovića za Kancelariju za mlade opštine Obrenovac.
Kancelarija za mlade opštine Obrenovac je svojevrstan servis za građane mlađe populacije, koji u Obrenovcu funkcioniše od 2008. godine.

Zašto su nemački automobili najbolji na svetu?

0

Šta je to što nemačke automobile čini toliko poželjnim? Zašto ljudi širom sveta prosto lude za Audijevim, BMW-ovim, Mercedesovim i Porscheovim modelima i da li uopšte postoji odgovor na to. Prvi i glavni razlog leži u činjnici da se Nemci proizvodnjom automobila bave duže nego većina zemalja. Treba imati na umu da je Karl Benc 1879. godine prvi patentirao motor sa unutrašnjim sagorevanjem, a 1886. je dobio patent sa svoj prvi automobil.

Julska moda za poneti

0

Julska Moda za poneti održava se 6, 7. i 8. jula od 17 do 22h u KC Grad. Julsko izdanje je poslednje izdanje Mode za poneti u ovoj sezoni. Kao i uvek, julska Moda nam donosi sve ono što nam treba za letnje dane. Dođite u KC Grad i proverite kakva je selekcija autora i šta nam dizajneri predlažu za ovo leto.

Veliki izazov u poslovanju PR agencija je određivanje cena

0

Vodeći u konsultantskim agencijama za odnose s javnošću još uvek su optimisti, pokazuje istraživanje merenja trendova, u drugom kvartalu ove godine, koje je realiziralo Međunarodno udruženje savetodavnih agencija (ICC). Oko 94 odsto učesnika u istraživanju za naredno tromesečje na području odnosa s javnošću očekuje rast prihoda (57 odsto), ili nepromenjeno stanje (37 odsto), a samo 6 odsto njih očekuje pad prihoda.

Oflajn ne postoji

Pogrešno su nas učili da biti onlajn znači ne biti oflajn, jedna je od teza Nejtana Jurgensona koju je objavio u svom eseju za New Inqury. Ako se hardver raširio u našem fizičkom svetu, softver je još lukaviji. Misli, ideje, lokacije, fotografije i sve ostalo nalazi svoj put do društvenih medija.

Vrednost tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji u 2011. godini procenjena na preko 12 mil. EUR

0

Ukupna vrednost tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja u 2011. godini u Srbiji procenjena je na 12,2 mil EUR, dok je za 2010. procenjena na 8,97 mil EUR. Rast tržišta procenjen je na 36,12%, uprkos periodu ekonomske krize koja se osetila na svim poljima. Najveći rast zabeležen je u kategoriji „display“ oglašavanja (54%), čime ovaj segment doprinosti ukupnoj vrednosti tržišta u 2011. sa 57%, rezultati su izveštaja „Adex 2011“.