Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Internet giganti formiraju grupu za lobiranje

Internet giganti Google, Amazon, eBay i Facebook formiraće organizaciju za lobiranje s drugim online kompanijama kako bi oblikovali politička i regulatorna pitanja u Vašingtonu. Organizacija, pod nazivom Udruženje interneta, počeće s radom u septembru i delovaće kao jedinstven glas velikih internet kompanija, rekao je njen predsednik Majkl Bekerman, inače bivši savetnik komisije američkog Predstavničkog doma za energiju i finanaije.
Internet kompanije u poslednje vreme lobirale su o pitanjima olakšavanja vizne politike kako bi zaposlili radnike iz inostranstva.Takođe, vodile su se diskusije o porezu, privatnosti i sigurnosti na internetu. „Želimo da edukujemo zakonodavce o uticaju interneta u njihovim izbornim jedinicama“, kazao je Bekerman. „U septembru ćemo početi s radom i objaviti koje kompanije su naši članovi, te predstaviti naše stavove o raznim temama.“ Google i Facebook u poslednje vreme odvajaju sve više novca za lobiranje u Vašingtonu.
Google, najpopularniji veb pretraživač, povećao je potrošnju na federalno lobiranje za 90 odsto, potrošivši 3,92 miliona dolara u drugom kvartalu kako bi lobirao Kongres, Belu kuću i razne federalne agencije, prema podacima regulatornih agencija. Kompanija je lobirala funkcionere u Federalnoj trgovinskoj komisiji, Federalnoj komisiji za komunikacije i Ministarstvu finansija SAD-a.
Facebook je povećao potrošnju na lobiranje za 200 odsto u drugom kvartalu. Ova kompanija potrošila je 960.000 dolara na pitanja poput privatnosti na internetu i reformu imigracione politike, ali i o strukturi tržišta i trgovinom deonicama. EBay je potrošio 400.600 dolara na lobiranje u drugom kvartalu, što je za 10 odsto više nego u istom periodu prošle godine. Amazon je potrošio 690.000 u drugom kvartalu, oko 25 odsto više nego u istom periodu 2011. godine, a teme lobiranja bile su porezi, privatnost i reklamiranje.

Izvor: www.seebiz.eu

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!