Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 961

ABC Srbija: CPG izdaje 13 od 15 najtiražnijih magazina u Srbiji!

Prema upravo objavljenom oditu prodatih tiraža štampanih medija u Srbiji za maj 2012. godine – od prvih 15 mesta na listi najprodavanijih magazina – Color Press Grupi pripada čak 13.
Prvo mesto i dalje suvereno drži magazin “Pošalji recept” koji je sa 266.991 prodatih primeraka u maju 2012. ne samo najtiražniji magazin u Srbiji nego i najtiražniji print proizvod (u konkurenciji i dnevnih novina i magazina) u celom regionu.

Mediji u rubrici oglasi

Situacija u medijima u celom svetu sve je teža. Mnoge medijske kompanije shvatili su da je neohodno da ulože u oglašavanje i na taj način privuku potencijalne gledaoce, slušaoce ili čitaoce, pa samim tim i oglašivače. Izdvajamo neke kreativne primere medijskih oglasa, preuzetih sa portala Ads of the World.

Mina Fina u KC GRAD

0

Izložba „Its okay for now / for this time“ slovenačke umetnice Mine Fine biće otvorena danas u 20h u Velikoj galeriji KC GRAD. Na izložbi će biti prikazani crteži u tehnici olovka na kojima se prema rečima autorke nalaze „kompozicije likova na papiru koje žele da se površno bave odnosima. Smesa dramatične obrade i obnove svakodnevnih situacija u mekanom fokusu“.

Promene medijskog sistema razočaravajuće

Mediji u postkomunističkim zemljama, te i u Srbiji, ekonomski i politički su zarobljeni, a promene medijskog sistema su razočaravajuće, izjavila je u petak Jovanka Matić, konsultantkinja u Institutu za društvene nauke. Matić je tokom predstavljanja ANEM-ovog pravnog monitoringa medijske scene u Srbiji navela da je nestala kvalitetna štampa, da je sve više tabloidnog karaktera i komercijalizovana.

Samit: Mediji ne treba da se plaše novih tehnologija

Učesnici samita medija iz celog sveta izneli su juče stav da mediji ne treba da se plaše novih tehnologija i zahtevnih čitalaca, i istovremeno zatražili od vlasti da bolje zaštite prava novinara u celom svetu. Direktor servisa BBC za svet Piter Horoks je rekao se ne treba plašiti novih društvenih medija kao što je Internet jer Internet pruža priliku medijima da se razvijaju.

Nije dobro da se komunikaciji na društvenim mrežama pristupa kampanjski!

0

Mogu li danas kompanije potpuno da zanemare tradicionalne medije, da li sektor za onlajn i oflajn medije treba da bude praksa samo velikih kompanija, kao i da li social media marketing funkcioniše specijalno za Marketing mrežu govori Veljko Odobašić, šef službe za digitalnu komunikaciju kompanije Telekom Srbija.

Surfujte u autobusu

0

Kod kuće, na poslu, fakultetu, na terasi omiljenog kafea, na klupi gradskog parka ili sportskom terenu – bežični internet je svuda oko nas, a svi pokazatelji govore da je u porastu i upotreba interneta sa mobilnih telefona i tablet uređaja, dok su korisnici u pokretu. To obično znači da su povezani na 3G internet, koji jeste brz i komforan, ali je takođe i skup, osim ako niste pretplaćeni na neki povoljan postpejd paket.

Rezultati istraživanje European Communication Monitor 2012

0

„Uspon društvenih medija, češće susretanje sa etičkim dilemama, kao i složenije biznis okruženje značajno su uticali na razvoj komunikacija u Evropi u prethodnoj godini. Sa druge strane, osećao se sve veći jaz izmedju top menadžmenta i sektora za komunikacije što jeste jedna od najvećih briga komunikacijskih stručnjaka i jedna od ključnih pretnji efikasnoj komunikaciji u budućnosti“, kaže Ljiljana Boljanović, direktorka agencije Pleon Olaf&McAteer, komentarišući rezultate istraživanja Evropskog monitora komunikacija za 2012. Ove godine, u istraživanju je učestvovalo 2.185 komunikacionih strucnjaka iz 42 evropske zemlje uključujuci i Srbiju, a rezultate je danas u Briselu objavila Evropska asocijacija direktora komunikacija (European Association of Communication Directors).

Volkswagen osvojio 23 nagrade za kreativnost

0

Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade – više nego bilo koji drugi automobilski brend – na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.

Bez novina na kioscima u Francuskoj

SVET – Na kioscima u Francuskoj 5. jula gotovo da nema dnevne štampe – ni nacionalne ni regionalne. Razlog za to je štrajk sindikata tehničkog sektora Filpak Se-Že-Te (Filpac CGT) zbog krize u medijima i mogućih otpuštanja. Drugi sindikati i udruženja, uključujući i vodeći Nacionalni sindikat novinara, nisu podržali ovaj vid protesta. Kao posledica toga, većina dnevnika je ipak dostupna za čitaoce na internetu, i to besplatno. U Srbiji nije bilo ovako masovnih koraka, izuzev bojkota lanca kioska Futura plus zbog dugova.